اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

رئیس جمهور در صحن علنی مجلس، گزارش طرح نهضت ملی مسکن را ارائه دهد

نماینده مجلس گفت: پیشنهاد می کنم رئیس جمهور در صحن علنی مجلس حاضر شده و با صداقت تمام گزارش کاملی از روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن ارایه دهد.

مرتضی محمودوند ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: دولت در حوزه مسکن وعده بزرگ ساخت سالیانه یک میلیون واحد مسکونی را داده است. با توجه به این امر لازم است ابشان در صحن علنی مجلس حاضر شده و گزارش کامل و جامعی از روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن ارایه دهد.

وی با بیان اینکه این گزارش باید شفاف و صادقانه باشد اذعان داشت: لازم است رییس جمهوری تمام ابعاد اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در پیشگاه ملت بیان کند. اگر این پروژه مطابق وعده ها اجرایی شده است باید گزارش کاملی در این زمینه را ارایه دهد و اگر هم این طرح شکست خورده است، دلایل این موضوع را کامل بیان کند.

محمودوند با یادآوری این موضوع که مساله مسکن و اجاره بها در حال حاضر کمرشکن شده است خاطرنشان ساخت: نمی گویم ابعاد معضل مسکن همسنگ مساله معیشت شده است، اما چیزی هم از این موضوع کم ندارد.

نماینده مجلس به موضوع سیاست فرزندآوری و مساله مسکن اشاره کرد و افزود: در حالی که شعار فرزندآوری، گوش فلک را کر کرده است، اما زیرساختهای تحقق آن مهیا نشده است، به عنوان مثال مسکن لازمه اجرایی کردن سیاست افزایش جمعیت است و  بنابراین اگر می خواهیم این سیاست را اجرایی کنیم، لازم است که حتما قادر شویم بحران مسکن را حل کنیم.

وی در عین حال تصریح کرد: شاپد اگر دولت شعار بزرگی در حوزه مسکن نمی داد، بهتر بود، چرا که ارایه شعار، در بین مردم توقع ایجاد می کند و عملی نکردن آن بسیار نادرست است، بنابراین به دولت تاکید می کنم از ارایه شعارهای غیر عملی در حوزه مسکن و سایر حوزه ها پرهیز کند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا