اخبار ساختمان آنلاینصنایع ساختمانیمجله خبری

کتاب دستیار مهندس مجری به تایید کمیته داوران نظام مهندسی رسید

کتاب دستیار مهندس مجری مورد تایید داوران و کمیته آموزش سازمان نظام مهندسی استان مازندارن قرار گرفت.

دکتر یاسین اکبری در گفتگو با به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: کتاب دستیار مهندس مجری با محوریت اجرای ساختمان که در دو جلد تعبیه شده و جلد اول آن به مرحله چاپ و بهره برداری رسیده دارای ۱۰ فصل می باشد.

وی درباره مباحث کاربردی این کتاب تاکید کرد: از ابتدای عملیات ساخت که شاید تخریب بناهای قدیمی جهت احداث بنای جدید باشد تا پایان اسکلت بندی ساختمان از مباحث کاربردی در این کتاب است.

وی در پاسخ به این سوال که اجرایی کردن نکات این کتاب چه تاثیری در ارتقای ایمنی و کیفیت ساختمانها دارد تاکید کرد: استفاده از این کتاب که دارای نکات ریز اجرایی در صنعت ساختمان است، کمک بسیار شایانی به مهندسان مجری می کند و در نهایت درست و اصولی ساختن را بهمراه خواهد داشت ؛کما اینکه رعایت نکردن نکات ریز اجرایی، تخریب و مسائل بعد از آن را در بر خواهد داشت.

نویسنده کتاب دستیار مهندس مجری در ادامه در توضیح روند تایید شدن این کتاب از سوی کمیته داوران سازمان نظام مهندسی خاطر نشان ساخت:

با بررسی نزدیک به سه ماه توسط سه داور متخصص در رشته عمران، کمیته آموزش و پژوهش سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، ابتدا همه داوران به اتفاق محتوا و مطالب کاربردی کتاب را تایید و برای بهره برداری بیشتر مهندسان نظر مثبت خود را نسبت به حمایت و ترویج کتاب اعلام کردند. نظر داوران خود مهر تایید بر مرجعیت کتاب دستیار مهندس مجری در صنعت ساختمان است.

مولف کتاب دستیار مهندس مجری درباره واکنش سایر نظام مهندسی های استانها به این کتاب کاربردی در صنعت ساختمان تصریح کرد:

تاکنون کمیته مجریان سازمان نظام مهندسی استان یزد تعدادی از کتاب دستیار مهندس مجری را برای اعضای خود خریداری کرده و امیدوارم بقیه استان ها هم این کتاب پر از نکات اجرایی و کاربردی به روز را جهت کمتر شدن حوادث و اتفاقات ناشی از عدم رعایت مسائل فنی،تهیه کنند تا در آینده نزدیک شاهد مسائل زیان بار در صنعت ساختمان نباشیم.

شایان ذکر است این کتاب در حال حاضر با بهترین کیفیت چاپ و قیمت فوق العاده در بازار موجود است و علاقه مندان جهت خرید این کتاب ارزشمند میتوانند به لینک زیر مراجعه کنند.

https://www.ketabekonj.com/DetailProduct-%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B3-%D9%85%D8%AC%D8%B1%DB%8C-%D8%AC1-26998

3.8/5 - (6 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا