اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

کارگروه تعیین تکلیف پروژه مسکن مهر هسا تشکیل شد

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه به منظور رسیدگی به وضعیت پروژه مسکن مهر هسا در هشتگرد یک کارگروه تشکیل شده است در عین حال اظهار امیدواری کرد که گره حقوقی این پروژه به زودی باز شود.

آقای علیرضا جعفری ضمن بیان مطلب فوق در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهار داشت: اساسا پروژه های ناتمام مسکن مهر به دلیل برخی مشکلات و چالشها با پیمانکاران و مجریان پروژه، در فرآیندهای مختلف فنی و حقوقی جهت تکمیل به پیمانکاران دیگر واگذار شده است.

وی در خصوص مسکن مهرهسا در هشتگرد گفت: برای تعیین تکلیف پروژه هسا باید توافق ما به گونه ای باشد که هم ملاحظات حقوقی و توافق ما با پیمانکاران این پروژه به گونه ای باشد که سازمان بازرسی کل کشور این توافق را زیر سوال نبرد و هم از سوی دیگر با توجه به مشکلات مالی حاکم بر این پروژه که سبب ایجاد چالش برای متقاضیان شده است، این پروژه باید هر چه زودتر تعیین تکلیف شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: با توجه به اینکه وزیر راه وشهرسازی دستور داده اند که این پروژه می بایست در هفته دولت افتتاح شود، لذا کارگروه ویژه ای با محوریت تعیین تکلیف پروژه مسکن مهرهسا هشتگرد تشکیل شده است.

جعفری اذعان داشت: امیدواریم با تشکیل این کارگروه و با همکاری مجمع شهرهای جدید راهکارهای برون رفت از چالشهای این پروژه اندیشیده شود.

وی اذعان داشت: اما با توجه به قراردادهای حقوقی مندرج در این پروژه، قرار نیست هزینه مالی جدیدی به متقاضیان تحمیل شود.

جعفری در پایان اظهار امیدواری کرد که با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی، وضعیت تمامی پروژه های نیمه تمام پروژه های مسکن مهر، هر چه سریع تر مشخص شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا