اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس با ورود سرپرست جدید

با ورود سرپرست جدید شرکت عمران شهر جدید پردیس، به زودی 10 هزار واحد مسکن مهر در این شهر به بهره‌برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین،  اتمام پروژه های مسکن مهر یکی از اصلی ترین برنامه ها و اولویت های دولت سیزدهم است که طبق آخرین اظهار نظرها توسط وزارت راه و شهرسازی تاکنون حدود 70 هزار واحد مسکن مهر در این دولت به اتمام رسیده است.

بر اساس این گزارش با توجه به آنکه مسکن مهر پردیس در مقایسه با سایر پروژه ها از کم ترین پیشرفت برخوردار بوده است بنابراین این بار شرکت عمران شهرهای جدید پای کار آمد و برای چندین بار طی یک سال گذشته مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس را برکنار کرد و این بار خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران را برای سرسامان دادن به وضعیت مسکن مهر پردیس پای کار آورد.

در همین رابطه خلیل محبت خواه‌، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران و سرپرست شرکت عمران شهر جدید پردیس به ساختمان آنلاین گفت: امسال ما سعی داریم تمامی پروژه های مسکن مهر با کمک سازندگان و همچنین تکمیل آورده آنها به اتمام برسانیم و پرونده مسکن مهر را ببندیم.

او ادامه داد: باید امسال تلاش کنیم که نه تنها در پردیس بلکه در تمامی شهرهای استان تهران از جمله پرند، هشتگرد و سایر شهرها از جمله دماوند، ورامین و اسلام شهر به اتمام برسانیم.

محبت خواه بیان کرد: 10 هزار واحد مسکن مهر در پردیس به زودی به بهره برداری می رسد که با افتتاح آن تعداد کمی از پروژه ها باقی خواهد ماند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: در شهر جدید پرند هم با همکاری دستگاه ها ساخت پروژه های مسکن مهر رو به اتمام است و حدود دو یا سه هزا رواحد باقی مانده است.

2.3/5 - (3 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا