اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پایان چشم انتظاری ۲۰ هزار متقاضی مسکن مهر در کشور

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۲۰ هزار واحد مسکن مهر در کشور به ویژه شهرهای جدید اطراف تهران به بهره‌برداری می‌رسد. در حالی که بیش از ۱۰ سال بسیاری از متقاضیان مسکن مهر چشم انتظار تحویل واحدهای مسکن مهر خود هستند به نظر می رسد که در دهه فجر امسال بخشی از این چشم انتظاری کاسته شود، هر چند که بررسی ها حاکی از آن است که هنوز ۳۰ هزار واحد مسکن مهر دیگر باقی مانده که دولت باید برای تکمیل این واحدها اقدام کند.

علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در گفت و گو با  ساختمان آنلاین گفت: ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در پردیس و ۱۰ هزار واحد مسکن مهر در شهرهای جدید مختلف کشور از جمله پردیس، پرند، هشتگرد گلبهار به بهره برداری می رسد که عمده این واحدها در شهرهای جدید تهران هستند.

او ادامه داد: همچنین در قالب افتتاح واحدهای مسکن مهر پروژه های دیگر عمرانی از جمله افتتاح درمانگاه، مدرسه، مسجد را هم در دستور کار خود قرار داده ایم که تعداد این پروژه ها هم حدود ۱۰۶ پروژه عمرانی می شود که‌ به‌ بهره‌برداری رسانده ایم.

معاون وزیر راه وشهرسازی تاکید کرد: در حال حاضر ۳۰ هزار واحد مسکن مهر باقی مانده که در حال تلاش هستیم ساخت اين پروژه ها هم به سرعت اجرایی و پیشرفت کند و امیدوارم به زودی پرونده مسکن مهر در شهرهای مختلف بسته شود‌.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید اظهار کرد: قراردادهای پیمانکاران در پروژه های مسکن مهر همراه با تعدیل قیمت است و متناسب با افزایش هزینه های ساخت این ضریب افزایش و مابه التفاوت به پیمانکاران پرداخت می شود.

جعفری اظهار کرد: ساخت و اجرای این پروژه ها نقش بسیار موثری در تولید و اجرای مسکن و بازگرداندن آرامش به بازار مسکن را خواهد داشت بنابراین دولت تمام تلاش خود را برای بهبود این بازار به کار گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا