اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

متقاضیان مسکن مهر پردیس آورده خود را تکمیل نکنند مشمول جریمه می‌شوند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: متقاضیان پردیس در صورتی که آورده خود را پرداخت و تکمیل نکنند مشمول جریمه و افزایش قیمت خواهند شد.

خلیل محبت‌خواه، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در گفت‌وگو با خبرنگار ساختمان آنلاین،  با بیان اینکه در حال حاضر روند ساخت پروژه‌های های مسکن مهر در شهر جدید به سرعت در حال پیشرفت است و به زودی بخش زیادی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد گفت: به هیچ عنوان پروژه های مسکن مهر در پردیس تعطیل نشده و به صورت مداوم این پروژه ها در حال رصد هستند و طی صحبت هایی که با سازندگان و پیمانکاران انجام شده روند ساخت تسریع شده است‌.

او ادامه داد: تمامی واحدهای خالی از سکنه از جمله واحدهای مسکن مهر و یا واحدهای غیر از مسکن مهر شناسایی شده و به سازمان امور مالیاتی معرفی شده است تا از طریق اخذ جریمه سوداگران و یا افرادی که با اجرای این کار قصد برهم زدن بازار مسکن را دارند نقره داغ شوند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس بیان کرد: به تمامی افرادی که آورده خود را تکمیل نکرده اند اعلام کرده ایم که هرچه سریعتر آن را تکمیل کرده در غیر این صورت با افزایش قیمت روبرو خواهند شد.

وی افزود: برخی از افراد هنوز بعد از گذشت چندین ماه آورده خود را تکمیل نکرده و این موضوع باعث به تعویق افتادن کل پروژه و یا مجتمع شده است.

1/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا