اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

۵ هزار واحد مسکن محرومان در شهرها در ۱۴۰۱ بهره‌برداری شد

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: سرعت اجرای طرح ساخت مسکن برای محرومان در حال افزایش است و سال گذشته توانسته ایم ۵ هزار واحد مسکونی برای این اقشار بسازیم. 

حمیدرضا سهرابی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین با بیان اینکه روند اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌های مسکن محرومان توسط بنیاد مسکن در شهرهای مختلف در دستور کار قرار گرفته است گفت: اجرای این طرح از سال گذشته آغاز و با تامین زمین در شهرهای مختلف سرعت اجرای کار افزایش یافته است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن ادامه داد: طی سال گذشته بنیاد مسکن توانست ۵ هزار واحد مسکن شهری اقشار محروم جامعه را تکمیل کند و تحویل متقاضیان بدهد.
سهرابی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های هرساله بنیاد مسکن اجرا و تکمیل و تحویل واحدهای مسکونی اقشار کم‌درآمد در شهرها است گفت: در صورت تکمیل این واحدها شاهد خانه دار شدن بخش زیادی از افراد تحت پوشش سازمان های حمایتی خواهیم بود.
او یادآور شد: برای اجرای این طرح با دستگاه های مختلف قراردادهای منعقد شده که بخشی از این دستگاه ها قرار بود اراضی را در اختیار ما قرار دهند.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن همچنین از روند ساخت 16 هزار واحد مسکونی شهری توسط بنیاد، علاوه بر طرح نهضت ملی خبر داد و اجرا و پیشرفت آنها را مثبت ارزیابی کرد.
سهرابی توضیح داد: ساخت واحدهای مسکونی شهری بین 18 تا 24 ماه زمان می‌برد که بنیاد مسکن در تلاش است تا این واحدها علاوه بر طرح نهضت ملی مسکن با زمانبندی تعیین شده به پایان برسد.
او اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی توسط بنیاد با بهره‌مندی از استانداردها و دارای کیفیت و سرعت مناسب است‌ و در سال جاری روند و سرعت کار را افزایش خواهیم داد‌.
به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا