اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

مسکن متری به زودی در بورس کالا عرضه می‌شود

شهردار تهران از عرضه مسکن متری در بورس کالا در آینده ای نزدیک خبر داد و این روش را مکانیزمی کارآمد توصیف کرد که از طریق آن مسیر خانه دار شدن برای گروهی از متقاضیان مسکن باز می شود.

علیرضا زاکانی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی ساختمان آنلاین اظهار داشت: مسکن متری نوعی الگوی فروش مسکن است که بر اساس میزان توانمندی مالی متقاضیان مسکن به آنها فرصتی داده می شود که در بازار مسکن اقدام به خرید متری ملک کنند و بسته به توان افراد ممکن است یک گروه یک متر و گروه دیگری که از توانایی مالی بیشتری برخوردار هستند مثلا 20 متر مسکن خریداری کنند.

شهردار تهران تاکید کرد: با توجه به تورم روز افزون و ارزش افزوده ای که برای املاک ایجاد می شود بسیاری دهک های درآمدی به هیچ وجه امکان خرید ملک را نخواهند داشت این در حالی است که با مهیا شدن خرید متری مسکن آنها می توانند متناسب با توانایی مالی شان به صورت متری خرید کنند.

زاکانی افزود: با توجه به ارزش افروده ای که از طریق سرمایه گذاری در حوزه ملک برای افراد ایجاد می شود، این امر فرصتی را فراهم می کند که افراد از طریق خرید متری، سرمایه گذاری کنند و به میزان سرمایه گذاری، بهره ببرند.

شهردار تهران توضیح داد: این روش سبب می شود که مردم از غافله خانه دار شدن عقب نمانند و با توجه به کارآمدی آن، شهرداری تهران ماه هاست که بر روی این روش کار می کند و امیدواریم که به زودی با عرضه آن در بورس کالا، مردم بتوانند از این شیوه خرید ملک بهره مند شوند و مسیر سخت خانه دار شدن برای آنها باز شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا