اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

روند پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با سرعت طی می‌شود

بانک مسکن اعلام کرده که ۴۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان پرداخت کرده که این امر نشان دهنده افزایش روند رو به رشد نوسازی مسکن در روستاها است.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین، پرداخت تسهیلات در مسکن روستایی در حالی که بسیاری از روستاییان اعلام می‌کنند که هنوز موفق به دریافت تسهیلات مسکن روستایی ۲۰۰ میلیون تومانی نشده اند اما هم بنیاد مسکن و هم بانک مسکن اعلام کرده اند که پرداخت تسهیلات خوب و روبه رشد بوده و به اذعان آنها با پرداخت این وام هم امر ساخت و نوسازی افزایش یافته است که البته بررسی ها حاکی از آن است با پیگیری های وزارت راه و شهرسازی و همچنین رئیس بنیاد مسکن، پرداخت تسهیلات افزایش یافته است.

در همین رابطه علی عسکری سرپرست بانک مسکن از پرداخت ۴۱۵ میلیاردتومانی تسهیلات مسکن روستایی از ابتدای امسال تاکنون توسط بانک مسکن خبر داه است.

علی عسکری سرپرست بانک مسکن در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین گفته است: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۳ هزار و ۴۲۶ فقره تسهیلات مسکن روستایی به تعداد ۴ هزار و ۱۶۲ واحد منعقد شد.

عسکری مبلغ قرارداد منعقد شده تسهیلات مسکن روستایی را ۴۱۵ میلیارد تومان عنوان کرد.

گفتنی است روند رو به رشد پرداخت تسهیلات خود می تواند وضعیت واحدهای مسکونی روستایی را تغییر دهد واز طرف دیگر زمینه ساز افزایش مهاجرت معکوس شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا