اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

توجه‌ای به مدیریت شهری در احکام برنامه توسعه نشده است

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به موضوع غفلت از موضوع ایمنی و مدیریت بحران در برنامه هفتم توسعه از مکاتبه با رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق در این زمینه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری پایگاه خبری ساختمان آنلاین، مهدی چمران در حاشیه یکصد و شصت و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال ساختمان آنلاین مبنی بر اینکه، اخیرا رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، نسبت به غفلت از موضوع ایمنی و مدیریت بحران در برنامه هفتم توسعه انتقاد داشته اند، با توجه به این امر شما چه نظری در اینباره دارید؟ اظهار داشت: در همین راستا مکاتبه ای با

رئیس مجلس و رئیس کمیسیون تلفیق با موضوع برنامه هفتم توسعه، صورت گرفته وجلساتی را با نمایندگان در این خصوص داشتیم؛ در برنامه هفتم توسعه نه تنها به موضوع ایمنی پرداخته نشده، بلکه به طور کلی به موضوع مدیریت شهری پرداخته نشده و امیدواریم موارد گنجانده شود.

چمران همچنین گفت: مدیریت شهری چهارساله و پنج ساله نیست و باید مشکلاتش طی برنامه‌های دائمی حل شود. باید سعی کنیم مدیریت شهری را در برنامه‌های دائمی بگنجانیم.

وی با بیان اینکه امروز علاوه بر عزاداری به مناسبت ایام محرم، گزارشی از محله جوانمرد قصاب توسط یکی از اعضای شورا قرائت خواهد شد، اظهار کرد: همچنین امروز نامگذاری تعدادی از معابر و تعیین تکلیف پلاک‌های ثبتی انجام خواهد شد؛ چراکه فرصت نشده بود به آن بپردازیم و باید تعیین تکلیف شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه فرونشست در بزرگراه آزادگان با فرونشست‌های ناشی از کمبود منابع آب زیرزمینی متفاوت است، تصریح کرد: این اتفاق به دلیل سرقت لوله آب بوده که پدیده‌ای نوظهور است و می‌بینیم دریچه‌های آب و قطعات پل‌ها به سرقت می‌رود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا