اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

لزوم برقراری ارتباطات سازنده با کشورهای همسایه در زمینه انتقال تجربیات مدیریت شهری

نادعلی در صحن شورا بر لزوم برقراری ارتباطات سازنده با کشورهای همسایه در زمینه انتقال تجربیات مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در واکنش به گزارش عملكرد كميته سفرهای خارجی از سوی عبدالمطهر محمد خانی رئيس مركز ارتباطات و امور بين الملل شهرداری تهران گفت: کنترل و نظارت بر همه سفرها مورد نظر همه اعضای شورای اسلامی شهر تهران است؛ اما نکته قابل توجه این است که قطعا نباید سفری که به منظور انتقال تجربه از سوی مدیریت شهری تهران صورت می گیرد تبدیل به یک تابو و محدودیتی در این زمینه شود.

وی افزود: تاکید ویژه دارم که در عین صرفه جویی و سایر موارد مورد توجه نباید فضایی ایجاد نشود که سفرهای مفید برای مدیریت شهری کمتر شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: می توانیم با محوریت توجه به تبادل تجربیات در حوزه مدیریت شهری با همسایگانمان در اطراف کشور ارتباط خوب و سازنده ای برقرار کنیم تا انتقال تجربیات سازنده در زمینه مدیریت شهری به بهترین شکل رخ دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا