اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیصنایع ساختمانیمجله خبری

صنعتی‌سازی سبب افزایش عمر مفید ساختمان‌ها به 150 سال می‌شود

رئیس کمیسیون انرژی اتاق ایران ضمن هشدار درباره اینکه ناترازی مصرف انرژی ممکن است به فقر اقتصادی منجر شود در عین حال بر لزوم افزایش عمر مفید ساختمانها تاکید کرد و گفت: ساخت مسکن به روش صنعتی سازی سبب افزایش عمر ساختمانها به 100تا 150 سال می شود.

آرش نجفی در گفتگو با خبرنگار ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: امروز اولین جلسه کمیته بهینه سازی در کمیسیون انرژی تشکیل شد، بیش از هر چیز در حال احصا سرفصلهای موضوعی هستیم، برای اینکه بتوانیم اهدافی را که در دوسال آینده و متعاقبا در چهار سال آینده که در کمیسیون انرژی در حوزه بهینه سازی باید پیگیری شود و مباحثی که مطرح هست و خروجی آن قرار است پر اصلاح مصرف انرژی کشور منجر شود،دنبال کنیم.

وی افزود: امیدواریم که نتیجه لازم حاصل شود چرا که شرایط مصرف انرژی در کشور چه در حوزه برق و چه در حوزه گاز به هیچ وجه مساعد نیست و ناترازی هابی مصرف انرژی به تمام صنایع ما آسیب وارد کرده است و ما نگران هستیم که درگیر یک فقر مزمن در حوزه اقتصاد و صنعت دچار شویم.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا