اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پنل 10 : بنای برتر، شبکه های اجتماعی | نمایشگاه تاسیسات 1402

لزوم طراحی مبتنی بر اجرا در صنعت ساختمان/ تولید محتوا در صنعت ساختمان، سبب کاهش هزینه های ساختمانی می شود

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از استودیو نمایشگاه تاسیسات، حامد ملک زاده فعال رسانه های تخصصی در حوزه صنعت ساختمان در پنل “بنای برتر؛ رسانه های تخصصی” با اشاره به سابقه فعالیت در حوزه ساختمان اظهار داشت: بیش از ۱۵ سال سابقه ساخت و ساز دارم و با افتخار همه جا عنوان کرده ام که از کارگری شروع کردم تا بتوانم امروز به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت داشته باشم.

وی با بیان اینکه در صنعت ساختمان تجربه مبتنی بر طراحی است تصریح کرد: عقیده من بر این است که تا زمان فراهم شدن فاز ۲ چهار رشته معماری، سازه، مکانیک و الکتریکال، باید فضا برای اجرای سازه و قالب بندی مشخص و پس از آن وارد شود.

این فعال رسانه ای ادامه داد: سازنده باید همه چالش ها را پیش از اجرا مورد بررسی قرار دهد، به ویژه اینکه تاسیسات مکانیکی، قلب ساختمان است؛ بنابراین هم به‌لحاظ هزینه و هم به لحاظ بهره برداری باید این بخش مورد توجه قرار بگیرد، پیشنهاد من بر این است که به مقوله طراحی مبتنی به اجرا با دید متفاوتی نگریسته شود و اگر طراح‌ و سازنده روی طرح خود پافشاری کند قطعا تیم اجرایی طبق همان طرح پیش بینی شده پیش خواهد رفت.

ملک زاده با بیان اینکه سازه های تاسیساتی بخش مهم ساختمان است تصریح کرد: من به عنوان کسی که سال ها در حوزه رسانه تعهدی دارم و در ضمن آن در حوزه صنعت ساختمان نیز فعال هستم همواره تلاشم بر این بوده که فارغ از موضوع برندینگ، با درنظر گرفتن مواضع مشتری به ویژه به لحاظ قیمت‌تمام شده، وجدان کاریم ایجاب می کند که هر برندی که دارای شاخصه خاصی باشد را در نگاه مخاطب برجسته کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: توصیه من به افرادی که در بحث تولید محتوا در حوزه ساختمانی فعال هستند، اینکه حتما آموزش لازم را دیده باشند و صرفا به تبلیغ برند نپردازند بلکه به درستی نسبت به آگاهی بخشی اقدام کنند، بنابراین لازم است اول تخصص لازم را بدست آورید و سپس تولید محتوا کنند.

مشاور ارشد پلی ران:

به تولید محصولات ایرانی پلی ران افتخار می کنیم

به گزارش استودیو نمایشگاه تاسیسات، مجید قنبری مدیرعامل آی تی و مشاور ارشد در شرکت پلی ران پنل “بنای برتر؛ رسانه های تخصصی” با اشاره به مغفول ماندن رسانه های تخصصی در صنعت ساختمان کشور اظهار داشت: خوشبختانه با تغییر در رویکرد مخاطبین در خرید محصول طی سال های گذشته، صاحبان کالا سعی دارند نگاه پویاتری نسبت به این موضوع داشته باشند.

وی بیان کرد: ایده و نگرش مدیریت ما در پلی ران بر این است که فقط به عنوان یک محصول خوب آن را به مشتری ارائه نکنیم، بلکه با استفاده از رسانه های اجتماعی سعی کردیم موضوع گارانتی، نگاهداشت و آموزش را نیز به مخاطبان خود انتقال بدیم.

مدیر آی تی و مشاور ارشد پلی ران گفت: امروزه دوره اجرایی کردن نمایشگاه ها به شکل سنتی به صورت غرفه سازی منسوخ شده و نگاه ما به مشتری و مخاطب به عنوان بازدیدکننده بسیار متفاوت شده،به گونه ای که امروز در غرفه پلی ران در نمایشگاه شاهد هستیم از لحظه ورود مخاطب به غرفه تا زمان خروج از پاویون برنامه ریزی شده است، این ‌نشان می دهد که نیاز آتی بازدیدکننده، مدل و دیدگاه ها عوض شده است.

قنبری همچنین‌ خاطرنشان کرد: زمانی که صحبت از برتری میکنیم رسانه ها کمک می کنند تا با شناسایی نیاز روز بازار، نسبت به تولید محصولاتی اقدام کنیم که حتی دیگر شرکت های رقیب نیز از آن استفاده کنند، همچنان که امروز افتخار پلی ران تولید محصولاتی کاملا ایرانی است که در کشورهای خارجی نیز بازار خوبی دارند و پیشرو هستند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا