اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

مرزهای آبی کشور، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری ملک‌ است

مدیرعامل پلتفرم آقای املاک، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری ساختمان آنلاین، درباره تأثیر نوسانات نرخ دلار بر بازار ملک و توصیه‌های خود به خریداران ملک صحبت کرد. وی به خریداران توصیه کرد که به دلیل چالش‌های آب، در مرزهای آبی کشور سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش ساختمان آنلاین، مهندس ایمان خدابخش درباره آینده سرمایه‌گذاری در بخش مسکن ،پیش بینی کرد که در آینده نزدیک، تمامی سرمایه‌گذاری‌های بخش مسکن به سمت مرزهای آبی کشور سوق پیدا کند.

ایشان پیشنهاد داد که هر شخصی که قصد سرمایه‌گذاری در بازار ملک را دارد، در مرزهای آبی شمال و جنوب کشور سرمایه‌گذاری کند.

همچنین، مهندس خدابخش در خصوص پیش‌بینی قیمت مسکن در سال آینده نیز اظهار کرد که در حال حاضر، بازار معاملات مسکن در حال تجربه افزایش قیمت است و این روند در سال آینده نیز ادامه خواهد داشت. بنابراین، ایشان توصیه کرد که مردم حتی نسبت به خرید مسکن متراژ کوچک که احتمالا تناسبی با تعداد خانوارشان ندارد نیز اقدام کنند.

او بیان کرد که بازار مسکن یکی از بازارهای مطمئن سرمایه‌گذاری است و پیش‌خرید ملک بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری است. همچنین، در صورت عدم دسترسی به سرمایه کافی، می‌توان با خرید یک ملک کوچکتر و با پیش‌خرید، وارد بازار مسکن شد.

درباره گمانه‌زنی‌هایی که مشاوران املاک سبب افزایش قیمت ملک می‌شوند، مهندس خدابخش اذعان کرد که هدف اصلی مشاوران املاک انجام معاملات است و افزایش قیمت ملک باعث کاهش حجم معاملات مسکن می‌شود که درنتیجه رکود معاملات مسکن را تداوم می‌بخشد. از این رومن فکر نمی‌کنم مشاوران املاک در افزایش قیمت ملک تأثیرگذار باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا