اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

متقاضیانی که در سامانه املاک ثبت‌نام نکنند نقره داغ می‌شوند

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: متقاضیانی که در سامانه املاک اسکان امسال ثبت نام نکنند با توجه به تفاهم نامه های که منعقد کرده ایم امسال نقره داغ می شوند‌.

ابوالفضل نوروزی، سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی  در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه طی هماهنگی صورت گرفته با وزارت نیرو برای ثبت نام در سامانه املاک و اسکان مقرر شد که در ابتدا پیامک به خانوارهای پر مصرفی که در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکرده اند ارسال شود گفت: وزارت راه و شهرسازی با جدیت این موضوع را پیگیری می کند و در مرحله اول به یک درصد پر مصرف های که در سامانه املاک اسکان ثبت نام نکرده اند پیامک ارسال شده و سپس به ترتیب به دو درصد و سه درصدها پیامک ثبت نام ارسال خواهد شد.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی توضیح داد: در صورتی که فردی در سامانه املاک و اسکان ثبت نام نکند و کد ملی اش به کد پستی متصل نشود مطابق با قوانین سامانه املاک و اسکان آن کد پستی مشمول بالاترین تعرفه برق خواهد شد و ما امسال این موضوع را با شکل جدی دنبال خواهیم کرد چرا که تکمیل اطلاعات متقاضیان در سامانه املاک و اسکان جزو اصلی ترین برنامه های ما به شمار می رود‌.

نوروزی اظهار کرد: خدمات دیگری از جمله خدمات بانکی، تعویض پلاک خودرو باید تمامی از طریق اتصال اطلاعات به سامانه املاک و اسکان صورت گیرد ولی تا الان هیچ دستگاهی اقدام نکرده و اگر چه نامه نگاری هم با سازمان بازرسی و کمیسیون اصل ۹۰ مجلس انجام شده اما تاکنون پیشرفت چندانی نداشته است‌.
نوروزی بیان کرد: امکان استعلام آدرس افراد به صورت برخط در سامانه املاک و اسکان وجود دارد و تاکنون هم سه میلیون نفر در این سامانه ثبت نام کرده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا