اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تخریب ساخت‌وسازهای غیرمجاز مبتنی بر آیین نامه تخریب است

شهردار تهران در واکنش به جدیدترین تخریب صورت گرفته در منطقه ۱۹ گفت: تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز با حکم قضایی و مبتنی بر آیین نامه مهندسی تخریب صورت می گیرد.

علیرضا زاکانی در گفتگو با خبرنگار شهری پایگاه خبری ساختمان آنلاین ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: بر طبق آیین نامه مربوط به نظام مهندسی، تخریب روش‌های مختلفی دارد و ما دقیقا مبتنی بر آیین‌نامه اقداماتمان را انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از گفتگوی خود با خبرنگار ساختمان آنلاین درباره ورود شهرداری تهران به حوزه مسکن و لزوم ارایه لایحه به شورای شهر تهران نیز اظهار داشت: فرآیند ساخت مسکن زمانبر است و از زمانی که کلنگ یک پروژه به زمین می خورد تا زمان ساخت ممکن است ۱۸ تا دو سال این پروسه طول بکشد. در این بازه زمانی قطعا هماهنگی های لازم با شورای شهر تهران انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری تهران در حال حاضر در بخش های مختلف مسکن نظیر اجاره داری، مسکن متری و… ورود پیدا کرده است و اجرای این سیاستها منوط به اخذ مجوز از شورا و ارایه لایحه از سوی شهرداری به شورا است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا