اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

انعقاد ۳۳ تفاهم‌نامه ساخت مسکن از سوی شهرداری تهران با نهادهای مختلف

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از آغاز عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی در منطقه 21 تهران در آستانه اعیاد مبارک شعبانیه خبر داد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل سازمان نوسازی شهر تهران، مهدی هدایت با اعلام این خبر گفت: بر اساس تفاهم نامه های از پیش مبادله شده، عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی با هدف ایجاد شرایط مناسب، بسترسازی و تسهیل فرایند برخورداری همه خانوارهای شهری از واحدهای مسکونی در حد استطاعت طی روزهای آتی در منطقه 21 آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر نارضایتی از میزان تولید مسکن در کشور، یادآور شد: شهردار تهران در تاریخ دهم بهمن ماه 1400 طی بخشنامه‌ای خطاب به همه مدیران ستادی و شهرداران مناطق، دستور تشکیل قرارگاه جهادی مسکن را در شهرداری تهران صادر کرد و از آنان خواست نسبت به شناسایی گلوگاه‌های بروز وضعیت موجود اقدام نمایند.

هدایت رونق بخشی به تولید مسکن را یکی از مهمترین اولویت های شهرداری در این دوره از مدیریت شهر اعلام کرد و گفت: با گذشت یک سال از تشکیل قرارگاه جهادی مسکن مفتخریم اعلام نماییم شهرداری تهران در همین مدت توانسته است 33 تفاهم نامه با دستگاهها، نهادها، بخش خصوصی، موقوفه و دستگاههای نظامی برای تولید 483،900 واحد مسکونی به امضاء برساند.

وی افزود: 20 تفاهم نامه دیگر به ظرفیت تولید 145،600 واحد مسکونی در حال مبادله است و همچنین با حمایت های شهردار محترم تهران 145 پروژه قرارگاه جهادی مسکن به ظرفیت 101،145 واحد مسکونی با مساحت 444 هکتار از اراضی شناسایی شده به مرحله اجرا درآمده است.

به گفته مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در آستانه اعیاد مبارک ماه شعبان و با استعانت از خداوند متعال، عملیات اجرایی 10 هزار واحد مسکونی دیگر نیز از محل تفاهم نامه های مبادله شده در منطقه 21 تهران در زمینی به مساحت بیش از 59 هکتار آغاز می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا