اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

برگزاری جلسه با شهرداران مناطق 22گانه تهران برای بررسی ساختمان‌های ناایمن

رییس کمیته ایمنی شهر تهران اعلام کرد که جلسه‌ای با حضور شهرداران مناطق 22 گانه و نواحی پایتخت درباره ساختمان‌های ناایمن برگزار خواهد شد.

مهدی بابایی در گفتگو با ساختمان آنلاین گفت: این جلسه به منظور ارزیابی عملکرد شهرداران در زمینه ساختمان‌های ناایمن برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این جلسه، سازمان آتش‌نشانی به عنوان ناظر عالیه معین شده است و وظیفه ارزیابی عملکرد شهرداران مناطق و نواحی پایتخت را بر عهده خواهد داشت. این اقدامات به دنبال تصویب و اجرای لایحه اصلاح و بهبود عملکرد سازمان آتش‌نشانی در رابطه با ساختمان‌های ناایمن صورت گرفته است.

بابایی اذعان داشت: شهرداران مناطق ملزم شده‌اند تا اقدامات لازم برای بهبود و ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن را انجام دهند. امیدواریم که این اقدامات نتیجه‌بخش باشند و تا پایان سال 129 ساختمان ناایمن تعیین تکلیف شوند.

وی افزود: این جلسه برای اولین بار برگزار می‌شود و در راستای بهبود وضعیت ساختمان‌های ناایمن در تهران است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا