اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

فرآیند ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن لاک پشتی است

نائب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه حرکت ایمن سازی ساختمانهای ناایمن لاک پشتی است تاکید کرد: در شورای شهر تهران موضوع تعامل با قوه قضائیه در حال پیگیری است تا به فرآیند موثر و صحیحی دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، پرویز سروری در آئین بهره برداری از برج شبیه ساز ۱۵ طبقه آموزشی عملیاتی و دو ایستگاه جدید سازمان آتش نشانی تهران در رویداد شنبه امید و افتخار ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: در خصوص ایمن سازی ساختمان‌های ناایمن بنده بارها عنوان کرده ام که این فرآیند معیوب است و نیاز به اصلاح دارد. با تغییر فرآیندها باید امکانی فراهم شود که به عنوان مثال سه بار پس از اخطار دادستانی به مالکان این ساختمانها، در فاز بعدی وارد مراحل قضایی نشود ،بلکه با تعریف شرایط از پیش تعیین شده ای، مالکان ملزم به ایمن سازی ساختمانها شوند.

وی تاکید کرد: بالغ بر ده سال است که موضوع ایمن سازی ساختمانهای ناایمن در شهر تهران مطرح شده است و اگر چه بعد از یک دهه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است، اما در نهایت اقدامات صورت گرفته لاک پشتی بوده است، در حالی که باید فرآیند ها مکانیزه شود.

سروری ادامه داد: مسئله ایمنی در شهر صرفا نمی‌تواند به آتش نشانی و آتش نشانان موکول شود؛ لذا قرارگاه ایمنی باید با قدرت و شدت کار خود را دنبال کند. باید ایمنی مد نظر قرار گیرد و قطعا نمی‌توان با ایمنی شوخی کرد و به آن به شکل نمایشی نگاه کرد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر اینکه برای صیانت و حفاظت از سرمایه‌های شهر، آتش نشانان باید برنامه دقیقی داشته باشند، افزود: شورا و شهرداری باید از توان دانش بنیان‌ها به بهترین شکل ممکن استفاده کنند و تلاش می‌کنیم استفاده از این توان را افزایش دهیم. به شکلی که می‌توانیم در همین حوزه ایمنی از پهپادها بهره بگیریم.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا