اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

کارنامه دولت در بخش مسکن قابل دفاع نیست، نیازمند طرحی نو در حوزه مسکن هستیم

نماینده مجلس با بیان اینکه کارنامه دولت در بخش مسکن قابل دفاع نیست و نیازمند طرحی نو و جدید در این حوزه است گفت: بدون وجود یک برنامه واقع‌بینانه و مبتنی بر آمار کارشناسی قابل ارزیابی، چشم‌انداز مثبتی در حوزه مسکن وجود ندارد. وزیر راه و شهرسازی موظف است برنامه‌های عملی، قابل اجرا و قابل سنجش را در زمینه مسکن ارائه دهد.

حسین حاتمی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، با اشاره به اقدامات دولت در حوزه مسکن، بیان کرد که تاکنون دولت عملکرد مطلوبی در این زمینه نداشته است و اهداف قانون جهش تولید مسکن نیز به دست نیامده است.

از این رو، او تأکید کرد که دولت و مجلس نیازمند یک فکر و طرح اساسی در حوزه مسکن هستند تا بتوانند به مشکلات مردم پاسخ دهند.

نماینده مجلس ادامه داد: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که توجه ویژه‌ای به بخش مسکن داشته باشد و برنامه‌های عملی و کاربردی را ارائه دهد.

او همچنین ادامه داد: وزیر راه و شهرسازی با ارائه آمار و ارقام دقیق درباره وضعیت مسکن، برنامه‌های خود را معرفی کند و این مسئله  از طریق مجلس پیگیری خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا