اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

تشکیل کارگروه‌های مختلف در حوزه مسکن هیچ دردی را دوا  نمی‌کند

نماینده مجلس با بیان اینکه دولت کوچکترین اقدامی برای حل معضل بازار اجاره انجام نداده است در همین حال تشکیل کارگروه های تخصصی در حوزه مسکن را فاقد اثربخشی خواند و خواستار اقدامات عملیاتی برای حل بحران مسکن از سوی دولت شد.

عباس جهانگیرزاده ضمن بیان مطلب فوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه خبری ساختمان آنلاین اظهارداشت:
شعارهایی که از سوی دولت در حوزه مسکن داده شده است در حد انتظارات مردم نبوده است. با وجود گذشت دو سال از عمر دولت سیزدهم و وعده دولت مبنی بر ساخت یک میلیون واحد مسکونی در سال، اما به نظر میرسد که حتی نیمی از شعارهای دولت در حوزه مسکن عملیاتی نشده است.

وی با اشاره به اینکه دولت باید به شعارهایی که در حوزه مسکن داده است جامه عمل بپوشاند  تاکید کرد: دولت متاسفانه کوچکترین اقدامی برای ساماندهی بازار اجاره بها انجام نداده است و شرایط نابسامان بازار اجاره، مصداق بارز این ادعاست و مردم در حال حاضر به شدت با مشکلات ناشی از بازار اجاره مواجه هستند.

جهانگیری در همین حال ادامه داد: مشکل مسکن در ابعاد مختلف چه قیمت های خرید و چه در بحث اجاره غوغا می کند و کارگروه های تخصصی که آقایان هفته به هفته یا ماه به ماه در حوزه مسکن راه اندازی می کنند به هیچ وجه دردی از بازار مسکن را دوا نخواهد کرد.

نماینده مجلس ضعف مدیریتی را از جمله شاخص ترین چالشهای حوزه مسکن ارزیابی کرد و خاطرنشان ساخت: مردم مطالبه گر اصلی ساماندهی بخش مسکن هستند و متاسفانه دولت نتوانسته پاسخ مناسبی به این مطالبه دهد. بنابراین امیدواریم که دولت به شعارها و وعده های خود در حوزه مسکن عمل کند و با ساخت مسکن و ساماندهی بازار اجاره، برای حل بحران مسکن پیشگام باشد.

2/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا