اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

باید قفل زندگی مردم در حوزه مسکن باز شود

شهردار تهران با بیان جزئیات بسته خردسند ساز برای حل مشکل مسکن کارکنان شهرداری تهران در عین حال از تلاش برای کوتاه کردن مسیر مجوزهای ساخت مسکن خبر داد و گفت: قفل زندگی مردم در حوزه مسکن باید گشوده شود.

علیرضا زاکانی در جریان مراسم بیست و دومین شنبه امید و افتخار شهرداری تهران در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین در پاسخ به این سوال که برنامه شهرداری تهران برای تامین مسکن پرسنل خود چیست اظهار داشت: در حوزه مسکن به دنبال آن هستیم که برای شهروندان عزیز تهرانی، یک کار جدی و اساسی انجام دهیم. لذا تعهد ما این است که از طریق ایجاد زیرساخت ها و ایجاد تسهیلات، صدور پروانه و سایر خدمات بتوانیم زمینه ساخت وساز را در پایتخت فراهم کنیم.

وی تاکید کرد:از سوی دیگر به دنبال آن هستیم تا با یک هدف گذاری منسجم مواجهه فعالی در حوزه ساخت وساز داشته باشیم تا بتوانیم قفل زندگی مردم در حوزه مسکن را بشکنیم.

شهردار تهران در ادامه به موضوع مسکن پرسنل شهرداری تهران نیز اشاره کرد و اذعان داشت: با توجه به رویکرد شهرداری تهران در خصوص تامین مسکن برای پایتخت نشینان، طبیعی است که وقتی این امر به درون خانواده مدیریت شهری می آید یک اولویتی ایجاد می شود و بر این اساس ما به دنبال آن هستیم که برای هشتصد و چهار هزار نفر از پرسنل مان به اقتضاء ویژگی ها و مختصاتی که ارائه می دهند خدمت رسانی کنیم.

زاکانی خاطرنشان ساخت: در مرحله جدید حوزه بسته خردسندساز که شامل 63 هزارنفر از پرسنل شهرداری تهران است از این ماه و ماه بعد تمهیداتی دیده شده است که به مرور زمان شامل حال افراد قراردادی هم خواهد شد و در بسته دوم نیز به موضوع مسکن رسیدگی می شود.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا