اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

برگزاری نشست مشترک با دستگاه‌های مسوول در حوزه ایمنی جرثقیل‌های برجی

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران از برگزاری جلسه با نهادهای ذی ربط برای بررسی ابعاد ایمنی تاور کرینهای پایتخت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما پرویز سروری در حاشیه یکصد و هفتاد و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار شهری پایگاه خبری ساختمان آنلاین مبنی بر اینکه اخیرا فیلمی در فضای مجازی با موضوع سقوط تاورکرین در منطقه 22 منتشر شده است، با توجه به اینکه مسوولیت قانونی مربوط به ایمنی تاورکرینها مربوط به دستگاه های مختلف است، چه تدبیری در این زمینه خواهید داشت گفت: به مـوضوع خوبی اشاره کردید، و با توجه به اهمیت موضوع، قطعا به زودی این جلسه با نمایندگان نهادهای مختلف شامل سازمان ملی استاندارد، سازمان نظام مهندسی، وزارتخانه های کار، صمت، شهرداری و…. برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امروز گزارشی در رابطه با سقوط دو کودک در چاه در منطقه ۲۱ ارائه خواهد شد، اظهار کرد: تعیین بهای سرویس مدارس، موضوع ترک تشریفات، نامگذاری معابر و بررسی باغات در دستور جلسه امروز است.

وی با بیان اینکه تمام این اتفاقات نشان می دهد که باید به HSE توجه کنیم و ایمنی را بالا ببریم، یادآور شد: باید بررسی دقیقی در مورد حادثه صورت بگیرد تا بدانیم چه عللی باعث این حادثه شده است.

سروری تاکید کرد: شورای ششم از ابتدا موضوع HSE را با دقت بررسی کرد و بحث ساختاری آن به بالاترین سطح تشکیلاتی رسید و در مناطق ظرفیت‌هایی در همین راستا ایجاد شد. این نشان می‌دهد که تلاش‌های زیادی انجام شده تا HSE مورد توجه بیشتری قرار بگیرد. شاید در این موارد غفلت صورت گرفته باشد اما باید گزارش ارائه شود تا حقایق مشخص شود چراکه برخی گویا علم غیب دارند و حاشیه‌سازی می‌کنند. تا بررسی دقیقی صورت نگرفته باشد نمی‌توان قضاوت دقیقی داشت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه تعیین نرخ بهای سرویس دانش‌آموزان از مطالبات والدین است، گفت: این موضوع در جلسه امروز تعیین تکلیف خواهد شد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا