اخبار ساختمان آنلاینصنایع ساختمانیمجله خبری

با تخلفات ساختمانی باید به شدت برخورد شود

عضو شواری تهران با تاکید بر اینکه باید با هر گونه تخلف در حوزه ساخت وسازها به شدت برخورد شود بر لزوم شناسایی ساختمانهای ناایمن از بعد سازه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین در جریان یکصد و بیست و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران ،ناصر امانی ضمن بیان مطلب فوق اظهارداشت: شناسایی و رصد ساختمانهای ناایمن امری ضروری است که باید اقدامات لازم در این زمینه صورت گیرد.

عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: شناسایی ساختمانهای ناایمن از بعد سازه ای مسوولیتی است که متوجه سازمان نظام مهندسی است و یکبار البته دکتر حمزه شکیب،ریاست شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور درصحن شورا حاضر شدند و وعده دادند که کارگروهی برای شناسایی این ساختمانها تشکیل خواهشد و به طور کلی نظام مهندسی باید برنامه خود در این زمینه را برای شورای شهر تهران مشخص کند.

عضو شورای شهر تهران همچنین در ادامه با انتقاد از ناایمن بودن سازه مراکز درمانی گفت: یک منطقه درمانی در منطقه 12 شهرداری تهران به دلیل فرسوده بودن سازه آن که قدمت آن مربوط به هفتاد سال پیش است پلمپ شده است .

وی همچنین درباره ناایمن بودن سازه مراکز آموزشی نیز عنوان کرد: در محله گردی هایی که داشته ام ،از میزان ناایمن بودن برخی از مراکز آموزشی به شدت تعجب کرده ام ،به طوری که حجم این ناایمنی به حدی است که حضور مستمر و مداوم دانش آموزان در این مراکز جای تعجب دارد.

عضو شورای شهر تهران در ادامه پیگیری های آتش نشانی در شناسایی و ایمن سازی ساختمانهای ناایمن از بعد آتش نشانی را سبب اعتماد سازی در بین مردم دانست و گفت: باید این مساله در خصوص ساختمانهای ناایمن از بعد سازه ای نیز مد نظر قرار بگیرد.و به طور کلی ایمن سازی ساختمانها باید در اولویت کار قرار بگیرد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا