اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

پیشرفت سه بیمارستان دولتی به ۹۵ رسید

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی از پیشرفت فیزیکی بالای ۹۵ درصدی ۳ بیمارستان توسط سازمان مجری خبر داد.

علی نبیان، معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین،  با بیان اینکه مراحل تکمیل ۳ بیمارستان توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در سال جاری در دستور کار قرار گرفت گفت: در استان‌های مرکزی، کهگیلویه و بویراحمد و سیستان‌وبلوچستان با توجه آنکه به در اولویت قرار داشتند، ساخت آنها در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: بیمارستان‌های امام‌خمینی خمین در استان مرکزی با ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بیمارستان ۳۲ تختی باشت در کهگیلویه‌وبویراحمد با پیشرفت ۹۶ درصد و بیمارستان سراوان در استان سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی ۹۷ درصد از جمله بیمارستان‌هایی هستند که مراحل پایانی ساخت آنها طی شده و به زودی تکمیل و به بهره‌برداری میرسد.

نبیان بیان کرد: ساخت و اجرای اين واحدها از سال های قبل آغاز شده و با توجه به اولویت بودن این شهرها ساخت آنها آغاز شده است.

او با اشاره به اینکه ارزیابی عملکرد پیمانکاران و کارشناسان فنی سازمان مجری در احداث ساختمان‌های عمومی همواره در دستور کار قرار گرفته است افزود: اصلاح قوانین برای تمرکز ساخت توسط سازمان و اتخاذ راهکارهایی برای عملکرد پیمانکاران و کارشناسان فنی هم در دستور کار قرار گرفته است.

نبیان بیان کرد: تدوین بسترهای قانونی برای تمرکز ساخت ساختمان‌های عمومی در سازمان مجری از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه مطابق سند ارتقای بهره‌وری ساخت ساختمان‌های عمومی باید توسط سازمان مجری انحام شود افزود: راهکارهایی در حال تدوین است تا عملکرد مشاوران و پیمانکاران، کارشناسان فنی سازمان و اسناد پروژه‌ها موردارزیابی قرار بگیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا