اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

دولت جایگاه نظارتی خود را در بخش مسکن تقویت کند

معاون پیشین وزارتخانه راه و شهرسازی و‌ رییس شورای شهر اصفهان ضمن تاکید بر لزوم عبرت آموزی دولتمردان از مسکن مهر در عین حال به دولت توصیه کرد که جایگاه نظارتی و‌سیاستی خود را در بخش مسکن تقویت کند.

جمشید نورصالحی، معاون پیشین وزیر راه و شهرسازی به خبرنگار ساختمان آنلاین گفت:در کشور ما در بخش مسکن، مسکن مهر یکی از گسترده ترین پروژه های عمرانی بوده است، البته در این طرح برخی نقاط ضعف و قوت وجود داشت، دولت تصور می کرد قادر است در یک دوره چهار و حداکثر چهار ساله قادر است، پروژه بزرگی دربخش مسکن در قالب مسکن مهر رقم بزند.

وی ادامه داد: در مسکن مهر در حوزه تامین زیرساختهای طرح مسکن مهر به مطالعات بیشتری نیاز بود، به خصوص در موضوعات مسایل اجتماعی این طرح به مطالعه نیاز داشت که شاید بتوان گفت غفلت از این امر جز نقطه ضعفهای طرح مسکن مهر بود.

نورصالحی خاطرنشان ساخت: امیدوارم که دولتمردان و مخصوصا مسوولان وزارت راه و شهرسازی از تجربیات مسکن مهر درس بگیرند و قطعا ساخت مسکن یک نیاز اساسی است و دولتها باید برای ساخت و عرضه مسکن اقدامات لازم را انجام دهند. البته دولت در بخش مسکن باید تلاش کند که حوزه نظارتی و سیاستی خود را تقویت کنند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا