اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازی

بزرگترین خیانت به بخش مسکن مربوط به دولت قبل است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، به بزرگترین خیانت به بخش مسکن اشاره کرده و آن را به دولت قبل نسبت داده است. وی بیان کرده که گرانی قیمت مسکن مشکلات زیادی را برای مردم به همراه داشته و ریشه این مشکلات مربوط به دولت و مجلس قبل است.

احمد امیرآبادی فراهانی در ادامه در گفتگو با ساختمان آنلاین  اظهار کرد که هم مجلس دهم و هم دولت روحانی در بخش مسکن کوتاهی کرده‌اند و برنامه‌ریزی مناسبی در این زمینه انجام نداده‌اند. وی از مردم درخواست کرده که به آمار مربوط به تعداد واحدهای مسکونی ساخته شده در دوره دولت قبل مراجعه کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به این نکته اشاره کرده است که در دوره قبل، صنعت ساختمان تحت تأثیر قرار گرفته و بخش مسکن با خسارت‌های بسیاری مواجه شده است. وی معتقد است که دولت قبل برنامه‌ریزی مناسبی در بخش مسکن صورت نداده بود.

امیرآبادی فراهانی اظهار داشت که در مجلس قبل بارها به این مسئله اعتراض کرده و حتی وزیر وقت راه و شهرسازی را به استیضاح کشانده‌اند. اما تأثیراتی مانند رایزنی‌های برخی از سیاسیون و پیامکی از طرف آقای خاتمی، باعث شد که استیضاح وزیر مذکور رای نیاورد. امیرآبادی فراهانی تأکید کرده است که این موارد برای کشور ضرر و زیان داشته است.

وی در پایان تأکید کرده است که قیمت‌های نجومی مسکن در حال حاضر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده و مسئولان دوره قبل باید به این مسئله پاسخگو باشند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا