اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بزرگترین همایش روز مهندس در کشور با حضور 1500 نفر از مهندسان برگزار شد

بزرگترین همایش روز مهندس با حضور بیش از ۱۵۰۰ نفر از اعضای انجمنهای ‌صنعت ساختمان، مهندسان، سازندگان، انبوه سازان، مسوولان وزارت راه و شهر سازی، مجلس، استانداری و نظام مهندسی برگزار شد.

به گزارش ساختمان آنلاین، در این همایش شهاب سعادت نژاد، ریاست انجمن سازندگان و دبیر برگزاری همایش ضمن تبریک روز مهندس و تشکر از حضور مهندسان، سازندگان و استقبال از جشن روز مهندس که توسط انجمن‌ها و کانون های صنعت ساختمان برگزار شد از مسئولان وزارت راه و شهر سازی، استانداری‌ها و شهرداریها در خواست کرد که در کنار بخش خصوصی باشند و مشکلات و موانع آنهارا حل کنند و از پتانسیل موجود در بخش خصوصی بابت ساخت ساختمان‌های با کیفیت و ایمن استفاده کنند.

سعادت نژاد گفت: بخش خصوصی می تواند در کنار دولت و با اتحاد و یک صدایی به خانه دار شدن مردم و ساخت ساختمان با سرعت و کیفیت مناسب اقدام کند.

وی تاکید کرد: اگر مسوولان در کنار بخش خصوصی قرار گیرند مشکلات ایجاد شده در سر راه ساخت مسکن را می توان به راحتی حل کرد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا