اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

حرکت بانک مسکن به سمت تمدن سازی

سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن در آغاز عملیات اجرایی پروژه چند منظوره مقدم تهران ضمن ابراز خرسندی از ساخت و ساز در سراسر کشور خاطرنشان کرد: بانک مسکن مجموعه‌های تحت پوشش مانند شرکت سرمایه‌گذاری وسه مسکن و گروه مالی مان با تمام قدرت تلاش می‌کند که این رسالت بزرگ در حوزه مسکن و مسکن سازی و اساسا حمایت از مسکن سازی در عرصه‌های مختلف به خصوص در بافت‌های فرسوده را جلو ببریم و پیگیری و پشتیبانی کنیم.

به گزارش ساختمان آنلاین، وی افزود :از اینکه در مناطق محروم حوزه‌هایی حاضریم که بیشتر نیازمند توجه اند بیشتر خوشحالیم بنابراین امیدواریم این دست از پروژه‌ها را با حمایت و پشتیبانی و همراهی خوبی که ما بین مجموعه وزارتخانه، بانک مسکن و بازآفرینی شهری وجود دارد و بتوانیم بیش از گذشته شاهد باشیم.

حسینی زمانبندی پروژه را غیر قابل قبول دانست و از مجری پروژه مقدم تهران در حضور رسانه‌ها قول گرفت که این پروژه را حداکثر ظرف دو سال به اتمام برساند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا