اخبار ساختمان آنلاین

ارائه تراکم های تشویقی برای رونق نوسازی بافت های فرسوده

محمد آیینی مدیرعامل شرکت عمران بازآفرینی شهری در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین  با بیان اینکه بیش از ۵ هزار محله در ۶۴۰ شهر کشور دارای بافت فرسوده هستند گفت: بخش عمده ای از ساکنان این بافت ها افراد کم در آمد و متوسط جامعه هستند که باید در قالب طرح های ویژه این واحدها نوسازی و بازسازی شوند.

مدیرعامل شرکت عمران بازآفرینی شهری بیان کرد: اغلب ساکنان این بافت ها به دلیل شرایطی که دارند قادر به نوسازی واحدهای خود نیستند و همین امر خود زمینه ساز کند شدن روند نوسازی بافت های فرسوده شده است.

او اظهار کرد: با توجه کند بودن فرآیند نوسازی بافت های فرسوده در مدت اخیر و عدم استقبال سرمایه گذاران برای ورود به این بخش، سیاست های تشویقی را در دستور کار خود قرار داده ایم. که این سیاست ها در ۴ حوزه حمایت دولت و شهرداری از زمین، تسهیلات بانکی، پروانه و بسته جدید نوسازی صورت میگیرد چرا که حضور مردم می تواند به این امر شتاب دهد.

آیینی بیان کرد: ارائه تراکم های تشویقی برای جلب رضایت سرمایه‌گذاران یکی از مهمترین برنامه های است که در دستور کار قرار دولت قرار گرفته است.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا