اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

بازار مسکن تشنه عرضه است

ساختمان آنلاین گزارش می دهد:

بازار مسکن تشنه عرضه است

 

در حالی که همزمان با آغاز دهه فجر بسیاری از متقاضیان منتظر افتتاح پروژه های مسکن ملی هستند اما دولت فعلا تنها به افتتاح واحدهای مسکن مهر و پروژه های عمرانی اکتفا کرده است.

به گزارش خبرنگار ساختمان آنلاین این روزها همزمان با آغاز دهه فجر بازار افتتاح پروژه های عمرانی و مسکنی بسیار داغ است و بسیاری از متقاضیان پروژه های نهضت ملی مسکن چشم انتظار تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن خود هستند اما فعلا هیچ خبری از تحویل واحدهای مسکن دولتی نیست و تنها دولت فعلا به افتتاح واحدهای مسکن مهر و پروژه های عمرانی در قالب پروژه های بازآفرینی شهری اکتفا کرده است.

در همین رابطه سعید لطفی عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور به ساختمان آنلاین گفت: دولت وعده های خوبی در رابطه با ساخت و تولید مسکن داده است اما تاکنون این وعده ها عملی نشده است.

او ادامه داد: دولت باید تولید و ساخت مسکن را در این مدت باقی مانده به مرحله اجرایی و عملیاتی برساند در غیر این صورت بازار مسکن با مشکلات بسیار زیادتری روبرو خواهد شد.

لطفی بیان کرد: بازار مسکن در حال حاضر تشنه تولید و عرضه مسکن است و از سوی دیگر هم بسیاری از متقاضیان ثبت نام کننده منتظر واحدهای خود هستند .

گفتنی در حال حاضر جدید ترین وعده دولت افتتاح ۲۰هزار واحد مسکن مهر است که ۱۰هزار واحد آن در پردیس است که به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی به زودی افتتاح می شود اما بررسی ها هنوز نشان می‌دهد که بخش زیادی از این پروژه ها نیمه تمام هستند.

براساس این گزارش با توجه به آنکه دولت وعده ساخت یک میلیون واحد مسکونی در طول سال را داده است حال باید منتظر باشیم و ببنیم دولت چه برنامه ای برای افتتاح پروژه های عمرانی خود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا