اخبار ساختمان آنلاینبورس و بازاردیدگاهمجله خبری

بازار اجاره امسال داغ می‌شود

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور گفت: بازار اجاره امسال داغ شده و به تناسب آن دوباره مصوبه هایی ارائه می شود که زمینه ساز سرگردانی مستاجران خواهد شد.

عبدالله اوتادی، عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان اینکه، بازار اجاره امسال داغ میشود و متناسب با آن دوباره مصوبه هایی تشکیل می‌شود گفت: یعنی ما هیچ برنامه ای تا کنون در حوزه مسکن و بازار اجاره نداشته ایم و همین امر باعث ایجاد مشکلات بسیار در بازار اجاره خواهد شد.

او ادامه داد: برنامه مشخصی از سوی دولت در بازار اجاره وجود ندارد و تاثیر گذاری آن بر بازار اجاره چندین برابر می شود.

عضو هیئت مدیره اتحادیه مشاوران املاک کشور بیان کرد: استفاده از ظرفیت های مشاوران املاک در حوزه مسکن خود کمک بسیار زیادی در کنترل بازار اجاره به ویژه فصل جابه جایی و نقل و انتقالات می کند و در صورتی که یک برنامه مشخص به آنها داده شود چارچوب ها تعیین شود شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود در صورتی که مسئولیت خود را انجام ندهند آنها جریمه و یا توبیخ شوند.

اوتادی تاکید کرد: تا زمانی که به مشاوران املاک مسئولیت داده نشود و دست سفته بازان را کوتاه نکنند وضعیت مسکن ما تغییر نخواهد کرد.

او با اشاره به اینکه بازار مسکن تنها بازاری است که هیچ ارتباطی به تحریم و بازارهای خارجی ندارد افزود: تمامی لوازم و نیازهای این بازار در داخل کشور است بنابراین بهانه ای برای گران شدن این بازار وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا