اخبار ساختمان آنلاینراه و شهرسازیمجله خبری

ایمنی ساختمان‌ها باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند

شهردار منطقه 22 با بیان اینکه ایمنی ساختمانها باید به سمت هوشمند سازی حرکت کند در عین حال تاکید کرد: برای رعایت قواعد و اصول ایمنی در تولید مسکن، تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری ساختمان آنلاین، حمیدرضا حاجوی در حاشیه مراسم پروژه تکمیل تقاطع‌های بزرگراه شهید همدانی با خیابان شهید پوررضا (گل‌ها) و خیابان شهید زینلی (کاج) در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ساختمان آنلاین در خصوص وضعیت ایمنی ساختمانهای بلند مرتبه در منطقه در سطح منطقه ۲۲ گفت: با توجه به بحران‌ها آمادگی در حوزه ایمنی از اهمیت بسزایی برخوردار است. هر چه تکنولوژی و ضوابط و مقررات به روزتر باشند شرایط بهتری حاکم خواهد شد. لذا تکنولوژی‌های ساخت و ساز روز به روز در حال ارتقاء هستند و ایمنی نیز باید به سمت هوشمندسازی حرکت کند. در این مسیر ما نیز برای نظارت پروانه ساخت و ساز در رعایت مقررات تلاش خود را انجام خواهیم داد.

وی با تاکید بر اینکه ساخت و ساز ارتباط مستقیمی با اقتصاد دارد و اگر این حوزه رونق پیدا کند در حقیقت اقتصاد نیز رونق پیدا کرده است، خاطر نشان ساخت: ما در شهرداری تهران وظیفه تسهیل گری در امر ساخت و ساز را داریم و شرایطی را فراهم می‌کنیم که امر ساخت و ساز رشد پیدا کند. تصمیمات اخیر شورای شهر تهران نشان داد تسهیل گری در روابط و مقررات و بخشودگی‌های جرایم عوارض ساخت و ساز، زمینه‌های مناسبی را برای رشد ساخت و ساز فراهم کرد. قطعا هر چه ضوابط و مقررات شفاف‌تر باشد یک گام رو به جلو در این حوزه برداشته شده است.

 

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا