اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

مشکلات انبوه‌سازان احصا و گزارش آن به مقامات ذی ربط ارسال شد

رییس خانه صنعتکاران ایران ضمن تاکید بر تلاش‌های خانه صنعتکاران ایران در جهت تسهیلگری و حمایت از صنعت ساختمان از  احصا مشکلات انبوه سازان از سوی کمیسیون تخصصی  مسکن این تشکل خبر داد و گفت:مسکن پیشران اقتصاد  کشور است  و‌خانه صنعتکاران در سه محور شامل  توسعه صادرات خدمات مهندسی،تبادل تکنولوژی های روز دنیا ‌ و‌کمک برای حضور  شرکت‌ها‌‌با  قیمت ارزان در نمایشگاه های بین‌المللی. فعالیت دارد.

به گزارش ساختمان آنلاین، دکتر سید علیرضا بنی هاشمی، در بیان مطلب خود اعلام کرد که خانه صنعتکاران ایران به عنوان یک تشکل صنفی و تخصصی، در حوزه کمک و تسهیل گری به اقتصاد و تولید فعالیت می‌کند. هدف این تشکل تقویت جایگاه تخصصی صنعتکاران وسرمایه‌گذاران در اقتصاد کلان و ارتقای جایگاه مشورتی آن در قوای سه گانه است.

بنی هاشمی ادامه داد که خانه صنعتکاران با حمایت بیش از هفده هزار مجموعه صنعتی، معدنی و کشاورزی، در حوزه‌های مختلف به حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی می‌پردازد. او تأکید کرد که خانه صنعتکاران در راستای حمایت از صنعت ساختمان  به عنوان پیشران اقتصاد کشور، اقدامات گسترده‌ای را انجام داده است. این تشکل دارای کمیسیون تخصصی در بخش مسکن و انبوه‌سازی است که برنامه‌های مختلفی را در جهت حمایت از بخش مسکن دنبال می‌کند.

بنی هاشمی اظهار کرد که در حوزه مسکن، خانه صنعتکاران ایران بیش از ۱۷ هزار عضو دارد و تعداد اعضا در بخش ساختمانی حدود دو هزار و سیصد و پنجاه  نفر است. او درباره برنامه‌ها و محورهای خانه صنعتکاران در بخش مسکن تأکید کرد که شامل توسعه بازار صادرات، حضور شرکتها در نمایشگاه‌های بین‌المللی و تبادل فناوری‌های روز جهانی در صنعت ساختمان می‌شود.

بنی هاشمی افزود که خانه صنعتکاران ایران دفاتر و پلتفرم‌هایی در فضاهای بین‌المللی ایجاد کرده است، از جمله در استرالیا، عمان، دبی و دوازده کشور دیگر. این دفاتر می‌توانند در توسعه بازار صادراتی صنعت ساختمان موثر باشند. همچنین، حضور موثر فعالان صنعت ساختمان در نمایشگاه‌های بین‌المللی با کمترین هزینه نیز از دیگر فعالیت‌های خانه صنعتکاران در بخش ساختمان است.

به عنوان مثال در ۲۵بهمن ماه در کابل دریک فضای خوب، در خدمت فعالان صنعت ساختمان هستیم  تا بتواننددر بازار های افغانستان حضور موثر تری داشته باشند.

وی خاطرنشان ساخت:در همین حال  کمک به انتقال تکنولوژیهای مورد نیاز در صنعت ساختمان ،ماموریت دیگر دفاتر خارج از کشور خانه صنعتکاران است .البته در داخل کشور هم تلاش کرده ایم مجموعه های دانش بنیانی که در صنعت ساختمان فعالیتهای چشمگیری انجام داده اند را به بازار های بین المللی اتصال دهیم تا بتوانیم مجموعه های دانش بنیان را در این حوزه تقویت کنیم.

وی افزود:در حوزه صنعتی سازی ایجاد فضاهایی برای استفاده از متدهای روز دنیا در صنعت ساختمانی از ماموریت این تشکل است.

بنی هاشمی خاطرنشان ساخت:در حوزه انبوه سازی، خانه صنعتکاران مشکلات این افراد را احصا کرده است  تا با حمایت مجدد  این گروه به چرخه مسکن و‌ تولید باز گردند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا