اخبار ساختمان آنلایندیدگاهراه و شهرسازیمجله خبری

همکاری دستگاه‌ها در الحاق اراضی به شهرها به شدت کمرنگ است

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: همکاری دستگاه ها در اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف به ويژه در الحاق اراضی بسیار کم رنگ است.

خلیل محبت خواه مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در گفت و گو با خبرنگار ساختمان آنلاین، با بیان همکاری دستگاه ها در الحاق اراضی به وزارت راه و شهرسازی به هیچ عنوان خوب نیست و متاسفانه در این حوزه همکاری مناسبی ندارند گفت: تا کنون پیگیری های بسیار زیادی در این بخش صورت گرفته ولی هنوز برای برخی از دستگاه ها به نتیجه نرسیده است.

او در خصوص این سوال که بیشترین مقاومت دستگاه ها برای عدم واگذاری اراضی مربوط به کدام بخش است گفت: بیشترین مقاومت توسط وزارت علوم و دانشگاه ها صورت می گیرد چرا که دانشگاه ها در شهرهای مختلف اراضی بسیاری دارند.

محبت خواه بیان کرد: بیشترین همکاری در این حوزه را وزارت جهاد کشاورزی انجام داده و خوشبختانه با واگذاری این اراضی مشکل ساخت مسکن در بسیاری از شهرهای استان تهران برطرف شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی تاکید کرد: اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن را با قدرت و پیگیری بسیار زیاد از سوی دستگاه های مختلف انجام می دهیم.

او افزود: رشد تولید مسکن یکی از مهم ترین اولویت های ما برای بهبود وضعیت بازار مسکن است و در این حوزه تمام تلاش خود را برای تکمیل واحدهای مسکن مهر و همچنین افتتاح پروژه های مسکن ملی امسال به کار خواهیم گرفت.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا