بلاگپروژه های شاخص

طراحی خانه های چوبی معاصر در استرالیا

معماران BKK خانه های چوبی معاصر در  Mt Martha، استرالیا طراحی می کنند

اختصاصی ساختمان آنلاین: زمانی که به مسکن فرامدرن می رسد، اشکال و زاویه ها یکی از خوشایندترین چیزهایی است که ما احتمالا می توانیم در یک عکس ببینیم. هر چقدر یک سازه تجربی تر و معاصرتر باشد، ما آن را بیشتر دوست داریم. ما همچنین از طرفداران بسیار بزرگ خانه هایی هستیم که بعد از شکل منحصر به فردشان نام گذاری شده اندمانند خانه های چوبی معاصر  به همین دلیل ما زمانی که عکس های خانه ای که به درستی خانه شکسته (دوسطحی) نامیده شده بود را دیدیم، خیلی خوشحال بودیم!

طراحی خانه های چوبی معاصر در استرالیا

یک خانه خصوصی است که در Mt Martha، ویکتوریا، استرالیا واقع شده است. توسط معماران BKK طراحی و در سال ۲۰۱۶ تکمیل شده است. حتی با استانداردهای طراحی معاصر این خانه یک اوج بصری برای علاقه مندان به معماری مدرن است. این مطلب تا حدی با توجه به این واقعیت است که این خانه تنها یک خانه دو سطحی متوسط نیست؛ بلکه یک خانه دوسطحی چند زمانی؛ و در بیش از یک جهت برای یک اثر چند لایه فوق العاده است!

قسمت بیرونی این خانه برای کسانی که از اثر بصری خطوط صاف و تمیز، و زوایای منظم لذت می برند، یک رویاست. علاوه بر سطوح بتنی خانه، که در زوایای کامل از یکدیگر به صورت کج دور می شوند، دیوارها و جزئیات خارجی از خطوط چوبی زرق و برق داری تشکیل شده که به تصویر کلی بافتی را اضافه می کند.

به گزارش ساختمان آنلاین: در داخل خانه، همان زیبایی چوبی دوست داشتنی برای ایجاد یک تضاد در بافت با سنگ مرمر خیره کننده ترکیب شده که عملاً مقاومت ناپذیر می باشد. مبلمان انتخاب شده توسط طراحان راحت و بیش از حد مدرن است، اما به لطف خطوط صاف ایجاد شده توسط راه پله های زاویه دار که منجر به ایجاد هر یک ازسطوح خانه تقسیم شده است، هنوز هم احساس معاصر وجود دارد.

پنجره های بزرگ در سراسر خانه، از جمله در امتداد دو طرف راهروها به هر یک از راه پله ها در بالا و پایین منتهی می شوند و بدون توجه به اینکه شما در حال بازدید از کدام طبقه هستید، خانه را روشن و راحت نگه می دارد.

این نیز کمک می کند به جای اینکه خانه به طور کامل بین مناطق تقسیم شده جدا افتاده باشد، در درون خود احساس انسجام کند. مهم نیست که چقدر مدرن باشد، یک خانه باید هنوز هم مثل یک خانه احساس شود و ما می خواهیم بگویم این طراحان درست به هدف زده اند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا