بلاگپروژه های شاخص

خانه ۱۸.۳۶.۵۴ توسط Daniel Libeskind

خانه ۱۸.۳۶.۵۴ توسط Daniel Libeskind

اختصاصی ساختمان آنلاین: یکی از آخرین پروژه های معروف استودیوی Daniel Libeskind است که ما در این صفحات  به اشتراک گذاشته ایم. خانه ۱۸.۳۶.۵۴ از تعداد ۱۸ صفحه ، ۳۶ گوشه‌ و ۵۴ خط از نوار مارپیچی گرفته شده که فضاهای زندگی آن را تعریف می کند. برای تصاویر بیشتر و توصیف معمار ادامه مطلب را دنبال کنید:

خانه ۱۸.۳۶.۵۴ توسط Daniel Libeskind
از معماران:

 به گزارش ساختمان آنلاین: نام این خانه ۲۰۰۰ فوتی از تعداد ۱۸ صفحه ، ۳۶ گوشه‌ و ۵۴ خط از نوار مارپیچی گرفته شده که فضاهای زندگی آن را تعریف می کند. این اثر، در زمینی ۵۴ هکتاری در Connecticut غربی واقع شده است، با فولاد ضدزنگ برنزی درخشانی پوشیده شده که مانند آن هرگز به همان شیوه دوبار تجربه نشده است.

درخشش بازتابنده اش بر تغییرات زیست محیطی مثل آب و هوا، زمان از روز، و چرخش فصل ها در اطراف آن تاکید و مبالغه می کند. در داخل صفحات این نوار، محصوریت از طریق صفحات شیشه ای بزرگی که تقریبا ناپدید می شوند، بدست آمده است.

از داخل، مناظر زیبای آزادانه ای از مراتع یونجه و کوهپایه های زیبا به شکل تعجب آوری توسط دیواره ها و سقف های شیب دار قاب شده است. فضاهای داخلی، کابینت و مبلمان سفارشی معمولاً به صورت دستی از تخته های بلوط محلی برداشت شده اند.

این عناصر، همراه با تغییرات ارتفاعی ظریف در طاق بتنی آشپزخانه، هال، ناهار خوری، و اتاق خواب ها را بدون جدا کردن آنها، تشخیص می دهند. گردش در سراسر خانه بی درز و جریانی آزاد است که بدون وجود تمایز بین درون و برون انجام شده است. برای چالش کشیدن دو مفهوم سنتی و مدرن از “خانه در منظر،” این طراحی جسورانه خودش را برای محیط طبیعی اش فدا نمی کند، اما عناصر آن را برای ارتقاء هردوی خانه و منظر بطور انتخابی ترکیب می کند.

 

فیلم خانه ۱۸.۳۶.۵۴ توسط Daniel Libeskind :

 

تصاویری از خانه ۱۸.۳۶.۵۴ توسط Daniel Libeskind :

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا