استارتاپ ها

نیاز به خرید niazbekharid – اولین سایت درخواست خرید بی واسطه در صنعت ساختمان

درباره نیاز به خرید:

نیاز به خرید اولین سایت بی واسطه تخصصی است که جهت درج آگهی خرید در صنعت ساختمان فعالیت می کند.

گروهی کوچک گرد هم امدیم تا انقلابی در خرید و فروش مصالح و درخواست خدمات ساختمانی ایجاد کرده و روش سنتی این صنعت را در بستر اینترنت فراهم کنیم. قصد داریم تا با ارتباط دادن خریداران و شرکت های ساخت و ساز با کارخانجات و تامین کنندگان مصالح محیطی رقابتی ایجاد کرده و برای فروشندگان مصالح و ارائه دهندگان خدمات مشتریانی وفادار و واقعی بیابیم.

با درج آگهی در این سایت می توانید بدون زحمت به تولیدکنندگان و فروشندگان مصالح و ارائه دهندگان خدمات دسترسی پیدا کنید و با توجه به اینکه فروشندگان خود پیگیر آگهی شما بوده و با شما تماس برقرار می کنند بدون صرف وقت و انرژی ضمن استعلام قیمت ها به آسانی به بهترین های بازار دسترسی پیدا خواهید کرد.

تولید کننده ها و فروشنده های مصالح و ارائه کنندگان خدمات که در پی جستجوی مشتریان و متقاضیان بیشتر برای کالا و خدمات خود هستند می توانند با عضویت در سایت نیاز به خرید به درخواست خریداران پاسخ داده و با آن ها تماس بگیرید. با توجه به اینکه سایت نیاز به خرید اولین سایت تخصصی درج آگهی خرید می باشد و مورد توجه مستقیم خریداران است درج آگهی تبلیغاتی در این سایت مفید می باشد.

نیاز به خرید niazbekharid - اولین سایت درخواست خرید بی واسطه در صنعت ساختمان

قوانین و مقررات سایت نیاز به  خرید:

کلیه کاربرانی که قصد عضویت و خریداری اشتراک از سایت نیاز به خرید را دارند ، باید مفاد این توافق‌نامه را کامل مطالعه و سپس اقدام به عضویت و خرید اشتراک از سایت کنند.
عضویت در سایت و یا خرید از آن به منزله مطالعه و قبول شرایط خرید و عضویت و قوانین و مقررات مربوطه است.

بند ۱
افراد برای عضویت در سایت باید به قسمت ثبت نام تامین کنندگان مراجعه کنند. در این مرحله باید با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام تجاری، دسته بندی مرتبط، شهر و استان و …و درنهایت زدن دکمه ذخیره پروفایل خود را تشکیل دهند.عضویت در سایت بعد از تایید ناظر انجام می شود و از همان لحظه کاربران حق فعالیت دارند.

بند ۲
فرایند خرید اشتراک از سایت توسط کاربر به این شرح است:
قسمت اول: بازدید از پلن های اشتراکی ارائه شده در سایت و انتخاب یکی از آن ها
قسمت دوم: پرداخت مبلغ معین( یا اعمال کوپن تخفیف) به‌صورت آنلاین توسط خریدار
قسمت سوم: تایید توسط ناظر سایت
قسمت چهارم: ثبت نام و عضویت و فعال شدن در سایت

تبصره ۱
چنانچه تامین کننده (خریدار اشتراک) با هویت غیرواقعی اعم از نام، نام خانوادگی و … اقدام به خرید کند و موضوع مشخص شود، سایت نیاز به خرید حق دارد عضویت را باطل کند.

بند ۳
کاربر نباید در سایت ( تالار گفت‌وگو و یا هر قسمت دیگر) اظهاراتی (Comment) را بگذارد و‌ یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین کاربران نباید در خصوص امور مذهبی و سیاسی در این سایت اظهار نظر کنند. چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، بلافاصله از سایت اخراج شده و چنانچه خریدی انجام داده باشند، وجه واریزی به آنان مسترد نمی‌شود. همچنین کاربر (عضو) حق استفاده از این سایت را از دست می‌دهد

بند ۴
سایت نیاز به خرید هیچ مسئولیتی در قبال خرید و فروش های انجام شده در سایت ندارد و فقط به عنوان معرف فعالیت می کند , بنابراین در قراردادهای خود نهایت دقت را اعمال کنید.

در صورت داشتن هرگونه انتقاد و پیشنهاد در جهت ارتقای سایت نیاز به خرید و خدمات با ما در تماس باشید.

همچنین تولید کنندگان و فروشندگان عزیز می توانند برای تبلیغ بنر خود در سایت با ما در ارتباط باشند.

نیاز به خرید niazbekharid - اولین سایت درخواست خرید بی واسطه در صنعت ساختمان

راه های ارتباطی با نیاز به خرید:

آدرس: تهران، بلوار فردوس شرق, نبش خیابان حسن آباد ساختمان گل مریم واحد ۱۲

تلفن: 021۴۴۰۴۴۲۱۲ – 021۴۴۰۲۰۷۷۹

ایمیل: Niazbekharid@gmail.com

وبسایت: http://www.niazbekharid.com

4.8/5 - (38 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا