استارتاپ ها

شابش shabesh – خرید انواع ملک در تهران

درباره شابش

شابش وب سایت و اپلیکیشن تخصصی درج آگهی های املاک است که در آن مشاورین املاک آگهی های خرید و فروش، رهن و اجاره انواع املاک مانند آپارتمان مسکونی، اداری، تجاری، ویلا و غیره را منتشر کرده و توسط هزاران نفر در سراسر کشور دیده میشوند. شابش به سرعت در حال تبدیل شدن به یک مرجع اینترنتی برای عموم در ایران است، سایتی که هر فردی ، چه یک دانشجو که قصد اجاره یک اتاق را دارد وچه یک سرمایه گذار در حوزه املاک، به آسانی از آن استفاده کند و از آن بهره مند شود.

خطوط قرمز شابش

شابش یک شرکت واسطه گری یا یک دفتر معاملات املاک نیست، ما هیچ نوع وجهی در قبال معاملات املاک دریافت نمی کنیم و اطلاعات کاربران خود را در قبال دریافت پول، در اختیار اشخاص حقیقی و حقوقی قرار نمی دهیم. تلاش شابش تنها تسهیل معامله املاک در سراسر کشور است.چگونه فعالیت خود را آغاز کردیم؟
شابش در سال ۱۳۹۴ با هدف ارائه جدیدترین نرم افزارارتباط با مشاورین املاک و جویندگان ملک از طریق سایت SHABESH.COM آغاز به کار کرد و برای تسهیل استفاده افراد، نرم افزارتلفن همراه آن ایجاد و از طریق App Store و Google Play و کافه بازار در اختیار کاربران قرار گرفت.

اصول شابش

دیگر نیاز نیست در ترافیک سنگین تهران با تحمل گرما و سرما و مشکلات تردد و صرف وقت و انرژی ارزشمند خود در سراسر تهران به دنبال ملک مورد نظر باشید. شما می توانید با خیال راحت و اطمینان به اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می دهیم، با استفاده از سایت یا اپلیکیشن شابش و فشردن چند دکمه ملک مورد نظر خود را پیدا کنید. شابش آگهی های مالکین و مشاورین املاک را که از سوی بخش کارشناسی شابش تایید شده است، در اختیار تمام افراد جامعه قرار می دهد.

شابش shabesh - خرید انواع ملک در تهران

سوالات متداول کاربران

آیا مالکین املاک می توانند آگهی خود را بر روی شابش منتشر کنند؟
بله.تمامی کاربران شابش(شخصیتهای حقیقی و حقوقی) می توانند آگهی ملک خود را در سایت و اپلیکیشن شابش منتشر کنند.
از کجا می توانم اپلیکیشن شابش را دانلود و نصب کنم؟
شما می توانید برای گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید به کافه بازار و Google playمراجعه نمایید و اگر گوشی موبایل شما از سیستم عامل IOS بهره میبرد میتوانید به SIBAPP مراجعه نمایید.
•چگونه می توانم در شابش ملک مورد نظر خود را جستجو کنم؟
با ورود به صفحه اصلی و انتخاب یکی از گزینه های خرید یا رهن و اجاره و وارد کردن محله مورد نظرتان در استان تهران،ملک مورد نظر خود را جستجو نمایید.همچنین در صورت نیاز شما می توانید با استفاده از سایر معیارهای موجود به نتایج دقیق تری دست یابید.
•چگونه میتوانم تمامی آگهی های درج شده توسط آژانسها و مشاورین املاک را مشاهده کنم ؟
شما میتوانید در سایت شابش با کلیک کردن روی لوگوی آژانسها یا عکس مشاورین و یا گزینه «مشاهده تمام آگهی ها» به صفحه اختصاصی آنها وارد شده و اطلاعات کامل آژانس یا مشاور مورد نظر را مشاهده و تمامی آگهی های درج شده توسط آنان را بررسی نمایید. .
چگونه می توانم آگهی های مورد علاقه خود را ذخیره کنم؟
شما با ایجاد حساب کاربری می توانید آگهی های مورد نظر خود را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید.به این ترتیب دسترسی شما به این آگهی ها راحت تر خواهد بود و هر زمان که خواستید سریعتر به این آگهی ها دسترسی پیدا کنید می توانید وارد پروفایل خود شده و لیست علاقه مندیهای خود را ببینید.
•چگونه می توانم عضو خبرنامه شابش شوم؟
خبرنامه شابش شامل موضوعاتی است که به خرید و فروش بهتر املاک کمک می کند. همچنین به فروشندگان ملک کمک می کند تا فروش بهتری را تجربه کنند و خریداران و جویندگان ملک نیز با آگاهی و دانش بیشتری به دنبال ملک مورد نظر خواهند بود.شما با ثبت ایمیل خود در بخش «خبرنامه» می توانید عضو خبرنامه شابش شوید.
•محدوده فعالیت شابش شامل چه مناطقی می شود؟
•شابش آگهی خرید و فروش را از سراسر استان تهران می پذیرد. همچنین آژانسهای املاک دارای کد صنفی معتبر ، مشاورین املاک و مالکین محترم از سراسر تهران می توانند عضو شابش باشند.

•نحوه عضویت آژانس های املاک در شابش چگونه است؟
•شمابه عنوان مدیر آژانس می‌توانید از عنوان “ورود/ثبت نام” در صفحه اصلی وب سایت، گزینه «ثبت نام » را انتخاب نمایید. سپس در صفحه باز شده روی گزینه « مشاور املاک » کلیک نمایید.در مرحله بعد،در بالای فرم ثبت نام گزینه آژانس املاک را انتخاب و سپس فرم را به طور کامل پر کرده و کلید ثبت نام را بزنید.سپس یک پیامک حاوی کد ثبت نام به شماره موبایل شما ارسال میگردد.شما با وارد کردن کد ارسال شده در کادر مشخص شده ثبت نام خود را انجام می دهید.
•مدیریت پنل و درج آگهی آژانسها در شابش چگونه است؟
•پس از ایجاد حساب کاربری، کارشناسان پشتیبانی شابش برای آموزش پنل مدیریت و چگونگی درج آگهی با شما تماس می گیرند و در صورت نیاز به صورت حضوری خدمت شما خواهند رسید . در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید با شماره ۴۶۰۱۹۰۶۶ (۱۰ خط ) تماس حاصل نمایید.
•چرا شابش از آژانسهای املاک درخواست کد صنفی می کند؟
•ما در شابش معتقدیم که جویندگان و فروشندگان ملک باید به راحتی بتوانند با افراد متخصص و حرفه ایی که دارای پروانه کسب معتبر هستند ارتباط برقرار کنند. لذا آژانسهای املاک دارای کد صنفی معتبر میتوانند در شابش عضو شده و از خدمات ویژه شابش بهره مند شوند.

•نحوه عضویت مشاورین املاک در شابش چگونه است؟
•شمابه عنوان مشاور املاک می‌توانید از عنوان “ورود/ثبت نام” در صفحه اصلی وب سایت، گزینه «ثبت نام » را انتخاب نمایید. سپس در صفحه باز شده روی گزینه « مشاور املاک » کلیک نمایید.در مرحله بعد،در بالای فرم ثبت نام گزینه مشاور املاک را انتخاب و سپس فرم را به طور کامل پر کرده و کلید ثبت نام را بزنید.سپس یک پیامک حاوی کد ثبت نام به شماره موبایل شما ارسال میگردد.شما با وارد کردن کد ارسال شده در کادر مشخص شده ثبت نام خود را انجام می دهید.
•مدیریت پنل و درج آگهی مشاوران املاک در شابش چگونه است؟
•پس از ایجاد حساب کاربری، کارشناسان فروش برای آموزش پنل مدیریت و چگونگی درج آگهی با شما تماس می گیرند و در صورت نیاز به صورت حضوری خدمت شما خواهند رسید. در صورت بروز هر گونه مشکل شما می توانید با شماره ۴۶۰۱۹۰۶۶ (۱۰ خط ) تماس حاصل نمایید.

شابش shabesh - خرید انواع ملک در تهران

ضوابط و قوانین

آنچه در زیر به عنوان ضوابط و قوانین استفاده از سایت شابش آمده است، در مجموعه وب سایت و اپلیکیشن شابش اعمال می‌شود. در نظر داشته باشید که کلیه ضوابط و قوانین شابش منطبق با قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک، زیر نظر مرکز توسعه تجارت الکترونیکی (اینماد) و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال است. شما به عنوان عضو یا کاربر مجموعه، با استفاده از شابش در نخستین گام، کلیه قوانین زیر را پذیرفته‌اید و موظف به رعایت قوانین هستید.

شرایط ثبت آگهی در شابش

آگهی دهندگان(کلیه شخصیت های حقیقی و حقوقی) با ثبت آگهی در شابش تایید می کنند که آگهیشان شامل مواردی که در ذیل آورده می شوند نخواهد بود. به منظور تسهیل و تسریع فرایند تایید و انتشار آگهی ها،شابش می تواند در مواردی بر اساس قوانین، متن یا عنوان آگهی شما را به طور جزئی تغییر دهد.
مغایرت با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و عرف جامعه.
ناقض حریم شخصی افراد.
هرگونه توهین به ادیان رسمی کشور،آداب ،رسوم،قومیتها،لهجه و گویش های مختلف.
استفاده از عبارت ها و کلمات مغایر با هنجارها و عفت عمومی جامعه.
استفاده از اشعار و تبلیغات اغراق آمیز و مبالغه در توضیحات.
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،تصاویر بی ارتباط با آگهی و درج لوگو بجای عکس فایل مورد نظر در آگهی.
هر نوع آگهی و خبر پراکنی سیاسی،اجتماعی یا مذهبی که جنبه تجاری نداشته باشد.
درج مکرر آگهی های یکسان،حتی با عناوین متفاوت.
وجود جملات نادرست از نظر املایی یا نگارشی و…
عدم درج قیمت کل ملک در آگهی و یا درج قیمتهای غیر واقعی و اشتباه که قیمت معامله را مشخص نکرده باشد.
ثبت اطلاعات اشتباه در توضیحات آگهی که ممکن است باعث عدم شفافیت آگهی و گمراهی بازدیدکنندگان آگهی گردد.
هرگونه سواستفاده از شماره تلفن همراه یا نشانی پست الکترونیکی دیگران پیگرد قانونی دارد و آگهی دهنده مسئول آن تلقی شده و شابش در این مورد هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
نکات مهم در مورد ثبت آگهی
کلیه آگهی ها در ((جایگاه آگهی)) قابل درج میباشند.
هر حساب کاربری موجود در سایت شابش در حال حاضر امکان استفاده از دو جایگاه آگهی به صورت رایگان را دارا میباشد که این تعداد در آینده ممکن است دستخوش تغییر گردد.
تعریف جایگاه : به محلی در سایت گفته میشود که امکان درج آگهی و همچنین حذف و جایگزینی و ویرایش اگهی در آن میسر میباشد.
مدت اعتبار آگهی طلایی ۲ هفته و آگهی ویژه ۱ هفته میباشد.
آگهی طلایی و ویژه فقط امکان ویرایش دارد و اگر حذف شود مدت اعتبار باقیمانده از بین خواهد رفت.
بارگذاری کردن عکس در آگهی ها الزامی است.
عکس آگهی باید چه شرایطی داشته باشد
طبق تجربه به دست آمده در شابش آگهی‌هایی که همراه با تصویر منتشر می‌شوند، نسبت به آگهی‌های بدون تصویر، ۱۰ برابر بازدیدکننده‌ی بیشتری دارند و بازخورد بهتری خواهند دید؛ بارگزاری حداقل ۱ عکس در هر آگهی در شابش اجباری میباشد و در صورت پرداخت وجه و نداشتن عکس وجه پرداختی قابل بازگشت نمیباشد.
پیشنهاد می‌کنیم همواره از تصاویر واقعی، باکیفیت و واقعی استفاده کنید؛ اندازه‌ی تصویر می‌بایست حداقل ۶۰۰*۶۰۰ و حجم آن حداکثر ۶ مگابایت باشد. چنانچه یک یا چند بند از موارد زیر برای تصویر آگهی شما صدق کند، تصویر مورد نظر منتشر نخواهد شد:
آگهی بدون عکس
تصویر لوگو،
تصویر بیش از حد کوچک یا بی‌کیفیت،
تصویر غیر واقعی،
تصویر دارای کادری سیاه (یا سایر رنگ‌ها)،
مغایرت محتوای تصویر با شرایط عرف جامعه و یا قوانین جمهوری اسلامی،
استفاده ابزاری از تصاویر اشخاص در آگهی،
تصویری که متعلق به آگهی دیگری در شابش باشد،
تصویری که به آگهی مرتبط نباشد،
بیش از %۲۰ از محتوایِ تصویر آگهی شامل متن باشد،
تصویر نیاز به چرخش داشته باشد،
در تصویر آگهی عبارت‌های تبلیغاتی یا واژه‌هایی مانند:‌ حراج و… نوشته شده باشد،
تصاویری که دارای شماره تماس، ایمیل یا آدرس سایت باشند.
در صورتی که کلیه تصاویر آگهی صرفا از مشاعات باشد و حداقل شامل یک تصویر از نمای کامل یا فضای داخلی واحد نباشد.
تصویر دارای بزرگنمایی بیش از حد
تصویر ناقص از نمای ساختمان (شامل کل نمای ساختمان نباشد)
در صورتیکه هیچ‌کدام از موارد بالا در مورد تصاویر مدنظر شما صادق نیست ولی در هنگام ثبت آگهی حذف شده است، عکس آگهی خود را به همراه عنوان آگهی و شماره تماس و ایمیلی که با آن آگهی را ثبت کرده‌اید، از طریق فرم انتهای همین صفحه برای تیم پشتیبانی شابش ارسال نمایید تا پس از بررسی مجدد، عکس آگهی شما را بر روی آگهی قرار دهیم.
شما ۱ هفته از زمان ثبت آگهی برای ایجاد اصلاحات در موارد بالا زمان دارید و اگر عکس مناسب در این مدت بارگزاری نشود آگهی از سیستم حذف میگردد و مبلغ پرداختی هم قابل بازگشت نمیباشد.
نکته مهم در مورد حساب کاربری
کلیه حسابهای کاربری موجود در سایت شابش در صورتی که فعال باشد قابل رویت خواهند بود ودر غیر اینصورت در حالت مخفی باقی میمانند.
تعریف حساب کاربری فعال : به آن دسته از حسابهای کاربری (آژانس یا مشاور) اطلاق میشود که از طریق آن بصورت هفتگی حداقل یک آگهی در سایت شابش ثبت شود.حساب های مذکور قابلیت ایندکس شدن در موتورهای جستجو نظیر گوگل را دارا خواهند بود و همچنین در سایت شابش بصورت پروفایل حرفه ای قابل دیده شدن هستند.
ترتیب قرارگیری آگهی ها در سایت
وبسایت شابش به منظور رعایت حق مساوات برای همه و جلوگیری از پایمال شدن حقوق کاربران و مشاورین املاک، سیستم امتیاز دهی به آگهی ها را در نظرگرفته است.
به طورکلی آگهی های موجود در وبسایت شابش به ترتیب قرارگیری به ۳ بخش آگهی های طلایی،آگهی های ویژه و اگهی های ساده تقسیم میشوند.
موقعیت هر آگهی در هر بخش نسبت به سایر آگهی ها با توجه به امتیاز آن تعیین خواهد شد.
امتیاز مذکور با توجه به ۳ فاکتور که در ذیل تشریح میشود مشخص میگردد.
تعداد عکس: هر آگهی که محتوی ۵ عدد عکس به بالا باشد ۳ امتیاز کامل دریافت خواهد کرد و به ازای هر تعداد عکس کمتر ۰٫۶ امتیاز از امتیاز کامل کسر خواهد شد.
تعداد کاراکترها: هر اگهی که در قسمت توضیحات خود دارای ۳۰۰ کاراکتر باشد ۳ امتیاز کامل دریافت کرده و به ازای هر تعداد کاراکتر کمتر به مقدار ۰٫۰۱ از امتیاز کامل کسر میشود.
تاریخ ثبت آگهی: هر آگهی که در سایت درج میشود، در روز ثبت آگهی ۳ امتیاز کامل را دارا میباشد و به ازای هر روز که از تاریخ ثبت سپری میشود، مقدار ۰٫۱ امتیاز ازامتیاز کامل روز اول کاسته میشود. بدیهی است که در صورت انجام بروزرسانی آگهی، مجددأ ۳ امتیاز کامل برای اگهی لحاظ خواهد شد.
با توجه به توضیحات بالا هر آگهی ساده که موارد فوق برایش بصورت کامل رعایت شده باشد، ۹ امتیاز کامل کسب کرده و در صدر لیست آگهی های بخش خود قرار خواهد گرفت.
علاوه بر ۳ فاکتور بالا دو نوع اعتبار طلایی و ویژه برای آگهی ها در نظر گرفته شده که باعث میشود در صدر لیست بخش خود قرار بگیرند بدین ترتیب که آگهی طلایی ۲۰ امتیاز (به مدت ۲ هفته) و اعتبار ویژه۱۰ امتیاز (به مدت یک هفته) به مجموع امتیازات یک آگهی افزوده و باعث میشود موقعیت بالاتری نسبت به آگهی های ساده کسب کنند.پس از مدت زمان ذکر شده تا زمان منقضی شدن آگهی ساده تبدیل خواهند شد.
شرایط مشاهده و استفاده از آگهی‌ها
هرگونه استفاده از شابش به معنی پذیرفتن شرایط مندرج در این سایت است. شابش هیچ توافقی با کاربران خارج از این شرایط ندارد. شرایط زیر مربوط به کسانی است که به هر شکلی از آگهی‌های منتشر شده‌شابش استفاده می‌کنند.
تلاش شابش، نشر آگهی‌ها با اطلاعات صحیح و درست است اما نمی‌تواند صحت آگهی‌ها را تضمین نماید و هیچ‌گونه تعهد یا مسئولیتی در قبال آگهی‌ها برعهده نمی‌گیرد.
مسئولیت استفاده از آگهی‌های این سایت بر عهده شماست و شابش هیچ تعهدى در قبال خسارات مستقیم، اتفاقى، تبعى، غیرمستقیم و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از این سایت ندارد.
شابش هیچ قرارداد، تعهدنامه یا سندی را با آگهی‌دهندگان حقیقی یا حقوقی منعقد نمی‌کند. کاربرانِ شابش در هر لحظه قادر به ویرایش آگهی خود هستند، بنابراین شابش، هیچ‌گونه مسئولیتی را در قبال هر نوع آگهی درج شده در سایت نمی‌پذیرد و صرفاً مطالب درج شده توسط کاربران را نمایش می‌دهد.
مسئولیت استفاده از هرگونه متن، پیام، توضیح، اطلاعات، عکس، مشخصات تماس و موارد مشابه که به شابش ارسال می‌شود یا در آن قرار می‌گیرد، شامل بازتولید، افشاء، مخابره، نشر و پخش آن بر عهده فرستنده اطلاعات است.
شابش مختار است هر گونه پیام، آگهی یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید یا هر حساب کاربری و اطلاعات دیگری که مربوط به شما یا ایجاد شده توسط شما باشد را هر زمانی و به هر شکلی که ضروری بداند حذف نماید.
مسئولیت هر لینک، مطلب و ادعایی مربوط به شابش که به واسطه‌اشخاص حقیقی و حقوقی دیگر در سایت، بلاگ یا شبکه‌های اجتماعی و باقی رسانه‌ها منتشر می‌شود، با خود این افراد است و شابش مسئولیتی در قبال آنها ندارد.
آگهی‌های شابش با هزینه‌گردانندگان سایت جمع‌آوری، نظارت، مرتب‌سازی و توزیع شده است و حق حذف آگهی‌ها در هر زمان به ارسال‌کننده آگهی داده شده است. استفاده کننده از شابش حق کپی‌برداری از اطلاعات آگهی‌دهنده، نوشتار و تصاویر آگهی‌های ارسال شده به شابش را چه به شکل دستی و یا خودکار نخواهد داشت و انجام این موارد پیگرد قانونی دارد.
قوانین جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافق‌نامه حاکم خواهند بود.
حریم خصوصی
شابش در هنگام جمع آوری اطلاعات از کاربران خود، مطابق با قانون حریم خصوصی جمهوری اسلامی ایران عمل می‌کند. هنگام استفاده از پنل مدیریت، ممکن است اطلاعاتی درباره خودتان، مانند نشانی، شماره تلفن، نشانی پست الکترونیکی و جزئیاتی پیرامون معامله ای که قرار است انجام دهید، ارائه کرده یا اطلاعاتی درباره فروشنده یا خریدار ملک در پنل مدیریت خود ثبت کنید، گروه شابش از این اطلاعات استفاده نکرده و آن را در اختیار طرف های بیرونی قرار نمی دهد و متعهد می شود تا از اطلاعات شخصی تان حفاظت کند. باید به خاطر داشته باشید، اطلاعاتی که می خواهید در قسمت عمومی بخش خدمات ارائه دهید، شامل سیاست حریم خصوصی نیست زیرا خودتان داوطلبانه این اطلاعات را در اختیار عموم قرار داده اید. ممکن است اطلاعات کاربران عضو شابش؛ از سوی دیگر کاربران، بدون اخذ مجوز از سوی شابش، در وب سایت های دیگر درج شود. گروه شابش در رابطه با وبسایت های دیگر مسئولیتی بر عهده ندارد. اگر شما به عنوان فروشنده و مالک یا در خواست دهنده ملک اطلاعات خود را در اختیار شابش قرار می‌دهید به شابش این اجازه را می‌دهید که اطلاعات هویتی و تماستان را در اختیار مشاورین املاک عضو شابش قرار بدهد تا بتوانند درباره درخواستی که دارید، با شما تماس بگیرند.
اختلافات قانونی
شابش برای هیچ کاربری به عنوان نماینده املاک عمل نمی کند و هیچ گونه خرید، فروش یا تبادل ملک انجام نمی دهد.شابش صرفا برای انتشار آگهی املاک ایجاد شده است. گروه شابش تعهدی برای تأیید آگهی هایی که اعضای سایت منتشر می کنند، ندارد. شابش تنها بین جویندگان ملک،مالکین و مشاورین املاک، ارتباط ایجاد می کند و مسئولیت هیچ ضرر یا هزینه ای را که به هر طریق از معامله ملک ناشی می شود، بر عهده نمی گیرد. همچنین در صورت بروز مشکل بین شابش، کاربران و مشاورین املاک، مساله طبق قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران حل و فصل می شود.
علایم تجاری و کپی رایت
عضو شابش می‌تواند از اطلاعات سایت برای استفاده شخصی رونوشت تهیه کرده یا آن را ذخیره، چاپ، فکس یا به شخص مورد نظر خود ایمیل کند اما حق استفاده از اطلاعات شابش بدون ذکر منبع را ندارد. همچنین اعضا متعهد می شوند که از اطلاعات شابش از طریق غیر قانونی و با روشی که به زیان شابش باشد، استفاده نکرده و به غلط خود را وابسته به شخص یا نهاد خاص معرفی نکنند. همچنین اعضا متعهد می‌شوند که شخص ثالثی را به انجام اقداماتی که در ضوابط و قوانین شابش منع شده، تشویق نکنند. طبق قوانین شابش اعضای سایت موافقت می‌کنند که اطلاعات پنل مدیریتی خود را در اختیار افرادی غیر از نمایندگان خود قرار ندهند. اعضا می‌توانند لینک سایت شخصی خود را بر روی شابش منتشر کنند ، اماموافقت می کنند که لینک وبسایت شخص ثالث یا کاربران دیگری را که تحت نظارت شابش نیست در صفحه کاربری خود قرار ندهند.
قوانین مربوط به بلاگ شابش
شابش برای برقراری ارتباط بهتر با مشاورین املاک، مصاحبه و گزارشاتی را بر روی بخش بلاگ خود در زمینه املاک و مشکلات صنفی منتشر می کند. استفاده از مطالب مندرج در این بخش با ذکر منبع بلامانع است. نکته مهم اینکه قوانین مندرج در این صفحه در طول زمان قابل تغییر است، این تغییر در همین صفحه درج و به روزرسانی می‌شود. مسئولیت مطالعه و آگاهی از این تغییرات برعهده کاربران است.

راه های ارتباطی با شابش:

تلفن: 02128422475

 ایمیل: info@shabesh.com

اینستاگرام: http://www.instagram.com/shabesh.ir

تلگرام: http://www.t.me/shabeshpro

وبسایت: www.shabesh.com

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا