استارتاپ ها

پالسین pulsein – نظافت منزل، قالیشویی، اسباب‌کشی و کارواش در محل

درباره پالسین:

پالسین بازار آنلاین خدمات خانه است.  کاربران می توانند بخش عظیمی از خدمات مورد نیاز خود را بصورت‌ آنلاین سفارش دهند و برای نیازهای خود متخصصین تایید شده‌ را به کار گیرند. ویژگی مهم  در ارائه بیش از ۱۰۰ سرویس بصورت هوشمند است که تمامی نیازهای فنی در حوزه تعمیرات، نظافت، آموزش و تدریس خصوصی، قالیشویی، کارواش در محل، نظافت راه پله، قالیشویی و شستشوی پرده، نظافت منزل و خانه تکانی، و پذیرایی را پوشش می دهد. در عین حال بخشی از سرویس های آنلاین  شامل بخش زیادی از نیازهای تخصصی تعمیرات منزل است که لوله کشی، برق کشی، تعمیر لوازم برقی، تعمیر لوازم گازسوز، تعمیر کولر گازی، عملیات مرتبط با دکوراسیون داخلی و … را شامل می شود. اگر به تعمیرات لوازم الکترونیکی مثل تعمیر تلویزیون، تعمیر موبایل و یا تعمیر لپ تاپ و لوازم برقی آشپزخانه نیاز پیدا کردید، پالسین در یک دسته بندی جداگانه این خدمات را در اختیار شما قرار می دهد. این خدمات می تواند بخش هایی مثل تعمیر یخچال، تعمیر ماشین لباسشویی و حتی تعمیرات ماشین ظرفشویی را شامل شود که در دسته نیازهای ضروری قرار می گیرد. در زمینه تدریس و آموزش، تمرکز پالسین بر روی آموزش و تدریس خصوصی در محل است که کاربران می توانند نیازهای خود در این زمینه را از طریق اپ پالسین برطرف کنند. تدریس زبان های خارجی مثل تدریس خصوصی زبان انگلیسی، تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی، آلمانی، فرانسه و حتی ایتالیایی و اسپانیایی شناخته شده ترین زبان هایی است که کاربران می توانند درخواست خود را بر اساس آنها جستجو کرده و متخصصین و آموزگاران مناسب خود را به منزل دعوت کنند. اما بخش دیگر تدریس خصوصی پالسین، به آموزش موسیقی مربوط است که برای علاقمندان به موسیقی دسته بندی های متنوعی در سازهای گوناگون تدارک دیده ایم. آموزش خصوصی پیانو، گیتار، سه تار و حتی تار نیازهای علاقمندان در این زمینه را تا حد زیادی پوشش می دهد. البته در کنار این موارد نمی توان موارد دیگری چون آموزش خصوصی سنتور، آموزش خصوصی تنبک و آموزش خصوصی ویولن را از یاد برد. در عین حال می توانید برای تعمیر و کوک کردن ساز نیز از پالسین بهره برد.

پالسین pulsein - نظافت منزل، قالیشویی، اسباب‌کشی و کارواش در محل

مزایای پالسین:

گاهی وقتا حتی برای یه ثانیه هم نمی تونی کارت رو ول کنی و اینقدر سرت شلوغه که وقت سر خاروندن هم نداری! پالسین اینجور مواقع به دادت میرسه. فقط کافیه نیازت رو توی اپ مشخص کنی و باقی کار رو به متخصص پالسین بسپری!

طرز کار با پالسین :

ثبت درخواست
برای نیاز خود از میان دسته بندی های نظافت، تعمیرات، تدریس و آموزش و یا حتی مشاوره و کارواش، یکی را انتخاب کنید و درخواست متخصص خود را ثبت نمایید.
انتخاب متخصص
هر کدام از متخصصین حوزه های نظافت، تعمیرات و یا سایر خدمات برای شما پیشنهاد قیمت خود را ارائه می کنند. با توجه به قیمت های پیشنهادی و نظرات کاربران در خصوص کیفیت کار یک متخصص، آنها را انتخاب کنید.
اتمام کار
به کارهای خود برسید و انجام کار مورد نظر را به متخصص پالسین محول کنید. در مدت کوتاهی کار شما با کیفیت عالی مرتفع خواهد شد.

دانلود اپلیکیشن پالسین:

پاسخ همه نیازها در دستان شما
پالسین تمامی خدمات مورد نیاز منزل و محل کار را در قالب یک اپلیکیشن به گوشی موبایل شما می آورد. تعمیرات، نظافت منزل و مشاعات، تدریس خصوصی و حتی نقاشی ساختمان تنها بخشی از ۳۰۰ سرویس فعال پالسین است.

شما میتوانید این اپلیکیشن را از کافه بازار و googleplay دانلود کنید

 

پالسین pulsein - نظافت منزل، قالیشویی، اسباب‌کشی و کارواش در محل

 

راه های ارتباطی با پالسین:

آدرس: تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از میرداماد، کوچه فلسفی، پلاک ۹ واحد ۱

تلفن: 021۲۲۲۵۱۹۳۴ – 021۲۲۲۵۱۶۹۸
وبسایت: https://www.pulsein.app

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا