بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

ترفندهای انتخاب کاغذ دیواری

ترفندهای انتخاب کاغذ دیواری

 هنوز هم کاغذ دیواری برای پوشش دیوار جذابیت های خاص خودش را دارد. هر دیدی که به دنیای اطراف خود داشته باشید را می توانید در میان کاغذ های دیواری پیدا و از آن برای القای روحیه خود بهره بگیرید. در این مطلب نکاتی را برای انتخاب بهتر کاغذ دیواری برای شما مطرح می کنیم.

ترفندهای انتخاب کاغذ دیواری

۱ – کاغذ هایی انتخاب کنید که فضای سفید زیادی دارند.

۲ – هنگامی که یک طرح شلوغ و نمایشی را انتخاب می کنید، چیز دیگری به تزئینات اتاق اضافه نکنید. اجازه دهید خود کاغذ و طرح و رنگ آن به تنهایی زیبایی فضا را رقم بزنند.

۳ – طرحی برای کاغذ دیواری انتخاب کنید که بخش براقی در خود داشته باشد تا باعث درخشش اتاق شود.

۴ – کاغذ دیواری های براق را می توان با تابلو های هنری که طرح های دریایی یا اقیانوسی دارند، هماهنگ کرد.

۵ – از طرح طبیعت برای زیبایی اتاق استفاده کنید. به عنوان مثال، در این اتاق، طرح عمودی درختان با رنگ زمینه مشابه با دکوراسیون فضا، روحی از طبیعت را به فضا بخشیده است.

۶ – از کاغذ دیواری می توان برای تزئین در کمدهای دیواری استفاده کرد. این فضاها به آثار هنری ماندگار و قدیمی تبدیل می شوند. برای آنها می توانید از مناظر زیبای نقاط مختلف دنیا بهره بگیرید. یا طرح مینی مال و ساده انتخاب کنید. همه چیز به سلیقه و نوع دکور خانه تان بستگی دارد.

۷ – در اتاق خواب، کاغذ دیواری را مرتبط با تخت و رنگ آن انتخاب کنید. این کار باعث می شود تا اتاق خواب کاملا شخصی و طراحی آن منحصر به خودتان باشد.

۸ – خیلی ها روی دیواری که کاغذ دیواری با طرح درشت دارد، قاب عکس آویزان نمی کنند.اما توصیه می کنیم این کار را انجام دهید. از اینکه قاب های متنوع در طرح و رنگ و اندازه های مختلف را در کنار هم روی دیوار نصب کنید هراسی نداشته باشید. دیوار را به آلبوم اختصاصی خود تبدیل کنید.

۹ – یکی از ترفندهای صحیح کاغذ دیواری، انتخاب طرح متضاد با قالی است. به طور مثال، قالی کف زمین اگر طرح گرد یا هندسی دارد، شما کاغذ دیواری ساده با خطوط عمودی یا افقی انتخاب کنید.

۱۰ – کاغذ های که طرح افقی دارند، زیبایی خاصی هم به فضا می بخشند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا