بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

طراحان درجه یک از چه رنگ‌هایی برای خانه استفاده می‌کنند؟

طراحان درجه یک از چه رنگ‌هایی برای خانه استفاده می‌کنند؟

با رنگ‌های مورد علاقه یک طراح درجه اول برای آشپزخانه، حمام، اتاق خواب و … آشنا شوید.

بسیاری از مردم می‌دانند از چه رنگی خوششان می‌آید اما نسبت به نمای آن روی دیوار هیچ نظری ندارند. برخی دیگر با انتخاب رنگ مشکل دارند زیرا نمی‌دانند چه رنگی به مبل‌هایشان می‌آید. یکی از نکات درباره رنگ که من همیشه دوست دارم با مشتریانم در میان بگذارم این است که رنگی که دوست دارید ممکن است با رنگی که می‌خواهید روی دیوار خانه‌تان باشد، گاهی بسیار متفاوت است.

برخی رنگ‌ها به خوبی روی دیوار می‌نشینند. بعضی دیگر با آنکه بسیار زیبا هستند، بهتر است برای پرده یا قالی انتخاب شوند. در اینجا می‌خواهم چند رنگ مختلف را به شما معرفی کنم که نمای بسیار خوبی بر روی دیوار دارند.

آبی

یکی از انتخاب‌های مورد علاقه من برای اتاق خواب، آبی آسمانی ملایم است. آبی یک انتخاب آرامش‌بخش و منطقی برای آرامشی است که به یک خواب خوب منجر می‌شود.

سبز

مدت‌هاست که تن رنگی سبز را برای آشپزخانه تحسین می‌کنم. به نظر من رنگ سبز با رنگ سفید کابینت‌ها همخوانی خوبی داشته و گرمای لذت بخشی به فضا می‌دهد.

قرمز

هنگامی‌ که مشتری از من می‌خواهد تا یکی از انواع رنگ‌های قرمز را برای آنها انتخاب کنم، می‌خواهم قرمزی مانند رنگ ماشین‌های آتش‌نشانی را برایشان بیاورم. من یک یا دو دیوار را به رنگ قرمز در می‌آورم و سپس برای تکمیل کار، قالی یا پرده‌های قرمز به آن اضافه می‌کنم. ترکیب قرمز با آبی یا قهوه‌ای را هم دوست دارم.

طراحان درجه یک از چه رنگ‌هایی برای خانه استفاده می‌کنند؟
طراحان درجه یک از چه رنگ‌هایی برای خانه استفاده می‌کنند؟

زرد

یکی از سخت‌ترین رنگ‌ها برای تنظیم کردن برای محیط خانه، رنگ زرد است. اما زرد دقیقا رنگ خانه است. یک روش برای انتخاب درست رنگ زرد این است که، چیزی را از کاتالوگ انتخاب که تقریبا رنگ بژ دارد. زرد همیشه خودش را روی دیوار روشن‌تر نشان می‌دهد تا در کاتالوگ انتخاب رنگ.

قهوه‌ای

رنگ خنثی مورد علاقه‌ی من برای دیوارها، قهوه‌ای است. قهوه‌ای تن‌های رنگی زیبای بسیاری دارد که خیلی تطبیق‌پذیر هستند. قهوه‌ای با نارنجی، سبز، قرمز و تن‌های رنگی خنثی بسیار نمای زیبایی دارد.

بژ-خاکستری

این رنگ را باید ساخت و نمونه آن در میان رنگ‌های صنعتی وجود ندارد، اما آنقدر مهم است تا در این فهرست بیاید زیرا به وفور از آن استفاده می‌کنم. یک خاکستری ملایم که ته‌رنگی از بژ دارد، مکمل بسیار بسیار خوبی برای مرمر سفید است. این رنگ بهترین راه‌حل برای آنهایی است که معتقدند خاکستری بیش از حد سرد است.

بژ

رنگ بژ در میان مشتریان من بیشترین طرفدار را دارد. از قرار دادن بژ در کنار رنگ‌های قوی و حتی رنگ‌های خنثی بسیار لذت می‌برم. بژ را به خاطر تطبیق‌پذیری آن دوست دارم و همچنین انتخاب بسیار خوبی برای پس‌زمینه‌ی یک گالری هنری است.

بنفش روشن

می‌دانم بسیاری از افراد عاشق بنفش روشن هستند. بنفش رنگی مجلسی بوده و در کنار سفید، بهترین نمای خود را عرضه می‌کند. من عاشق ترکیب کردن آن با آبی یا خاکستری هستم.

صورتی

فقط برای دیوار اتاق خواب دختر کوچولوها نیست، اگر تن رنگ مناسبی از صورتی را انتخاب کنید می‌تواند بسیار تحسین برانگیز باشد. صورتی‌های مورد علاقه من، صورتی روشن و صورتی خالص است. صورتی با سفید، خاکستری، سبز و آبی ترکیب خیلی خوبی می‌دهد.

خاکستری

یک رنگ محبوب برای طراحی‌های مدرن و فضاهای انتقالی. من عاشق خاکستری زغالی هستم که با سفید خامه‌ای و بژ ترکیب می‌شود. خاکستری را با ترکیب‌های شطرنجی امتحان کنید تا از نمای آن شگفت‌زده بشوید.

سفید

در بین مشتری‌ها، سفید بیشترین درخواست را دارد. سفید مناسب‌ترین رنگ برای کابینت‌ها است. ته‌رنگ‌هایی که در سفید به کار می‌رود بسیار مهم بوده و می‌تواند نمای بسیار متفاوتی ایجاد کند.

مشکی

به طرز شگفت‌آوری یک انتخاب زیبا برای هر اتاقی است. مشکی در مقابل تقریبا همه رنگ‌ها بسیار زیبا می‌شود. هنگامی‌ که از مشکی استفاده می‌کنید، سعی کنید آن را با سفید خالص در قالی‌ها یا پرده‌ها ترکیب کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا