بلاگنرم افزار های مهندسی

معرفی نرم افزار Architect Envi Deluxe ios

معرفی نرم افزار (Architect Envi Deluxe ios)

با پیشرفت تکنولوژی، برای متخصصان و علاقه‌مندان به تمامی علوم، برنامه‌ها و اپلیکیشن‌هایی طراحی شده است. کمپانی‌های مختلف به رقابت در این زمینه می‌پردازند و سالانه برنامه‌های متنوعی را به بازار می‌فرستند. برای رشتۀ معماری نیز نرم‌افزارهای مختلفی طراحی شده است که طراحی نقشه‌ها و محاسبات دقیق را آسان تر می‌کند اما در این میان جای نرم‌افزاری که به تاریخ معماری بپردازد خالی بود.

اگر فارغ‌التحصیل یا دانشجوی معماری باشید، یا صرفاً به معماری علاقه داشته باشید، احتمالاً دیدن آثار برترین معماران تاریخ برای شما بسیار جالب خواهد بود. برای بررسی آثار مختلف معماران جهان و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به آن‌ها، ساعت‌ها زمان لازم است اما با داشتن یک آیفون می‌توانید اسطوره‌های معماری جهان را همیشه همراه خود داشته باشید! کافی است نرم‌افزار Architect Envi Deluxe را روی آیفون خود نصب کنید.

نرم‌افزار Architect Envi Deluxe عکس‌هایی از آثار معماران مشهور جهان را، به همراه اطلاعات دقیق و گسترده در مورد معماران و طرح‌های آن‌ها، به آیفون شما می‌آورد. این نرم‌افزار امکان بررسی معماری یک دورۀ زمانی خاص و یا بررسی یک ساختمان خاص طراحی‌شده توسط یکی از معماران برتر جهان را، به شما ارائه می‌دهد.

این برنامه برای دانشجویان معماری بسیار مناسب است. در این برنامه دانشجویان می‌توانند اطلاعات مربوط به عالی ترین سطح معماری در هر قرن را پیدا کنند و به بررسی و مقایسۀ ویژگی‌های سبک‌های دوره‌های مختلف بپردازند.

معرفی نرم افزار (Architect Envi Deluxe ios)

از پارتنون تا بنای یادبود واشنگتن، از اپرای سیدنی تا مسجد سلیمانیه، از مجلس بریتانیا تا دیزنی‌لند، Architect Envi Deluxe  عکس‌های بناها را با کیفیت عالی، همان طور که انتظار می‌رود روی آیفون ببینید، نمایش می‌دهد: با صفحۀ نمایش کامل، کنترل چند لمسی و امکان نمایش خودکار اسلایدها و بالا و پایین کردن تصاویر. با استفاده از این اپلیکیشن، برج‌ها و آسمان‌خراش‌ها، ساختمان کالج‌ها، عبادتگاه‌ها، موزه‌ها و خانه‌هایی که توسط بزرگترین معمارهای جهان ساخته شده‌اند، همگی همیشه و همه جا در دسترس شما خواهند بود.

نرم‌افزار Architect Envi Deluxe زندگینامه و آثار معماران مشهور جهان را در اختیار شما قرار می‌دهد. معمارانی مانند آپولودروس دمشقی، گائودی، گری، میکل آنژ، کریستوفر رن، فرانک لوید رایت و … . زندگی و آثار این معماران بر اساس قرنی که در آن می‌زیسته‌اند، بر اساس حروف الفبای اسامی و بر اساس ساختمان‌ها طبقه‌بندی شده است تا بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

تصور نکنید که این برنامه تنها مجموعه‌ای از تصاویر زیبا است. Architect Envi Deluxe اطلاعات عمیقی دربارۀ بیش از ۱۰۰ معمار برتر جهان به شما می‌دهد و این اطلاعات را با عکسی از مهمترین ساختۀ آن‌ها تکمیل و تقویت می‌کند.

Architect Envi Deluxe همچنین به شما اجازه می‌دهد که محل دقیق ساختمان‌ها را در برنامۀ Maps مشاهده کنید. حتی می‌توانید تصاویری را به مجموعۀ عکس‌های موجود در برنامه اضافه کنید و مجموعۀ بزرگتری برای خود ایجاد کنید. این یک کار سرگرم‌کننده و جالب است که اطلاعات شما را در زمینۀ معماری افزایش می‌دهد و باعث می‌شود برای شناخت آثار و معماران دیگر مشتاق شوید.

تمامی ویژگی‌هایی که گفته شد، Architect Envi Deluxe را به یکی از ۱۰ نرم‌افزاری که هر آرشیتکت در سال ۲۰۱۸ داشته باشد تبدیل کرده است. این نرم‌افزار قیمتی در حدود چهار دلار دارد و تنها برای سیستم‌های ios قابل استفاده است.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا