بلاگتجهیزات و ماشین آلات ساختمانی

BLK360: ReCap Pro برای گردش کار همراه

BLK360: ReCap Pro برای گردش کار همراه

Autodesk® ReCap ™ Pro for mobile ،محبوب ترین ویژگی های ReCap Pro را برای دسکتاپ به ۱۲٫۹ “iPad Pro ™ – ، به ارمغان می آورد و به عنوان بخشی از هر اشتراک ReCap Pro ،گنجانده شده است.

دکمه ی روی اسکنر BLK360 را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. از آنجا، رابط کاربری ساده ReCap Pro  موبایل، شما را از طریق فرآیند ضبط واقعیت، هدایت می کند.

BLK360 به ReCap Pro for mobile از طریق یک اتصال WiFi خصوصی، متصل می شود. برای شروع یک اسکن، روی «New Scan» ضربه بزنید و تنظیمات اسکن خود را انجام دهید.

همانطور که BLK360 فرایند اسکن را اجرا می کند، داده های تصویری و اسکن شده، به برنامه در زمان واقعی ،جریان می دهد. ۳۶۰ درجه اسکن کامل می تواند، به اندازه ۳ دقیقه گرفته شود. همانطور که اسکن های خود را جمع آوری می کنید، آنها به طور خودکار در یک پروژه ی  نقطه ی ابری تک، ثبت می شوند.

پس از تکمیل، تصاویر ۳۶۰ درجه را مشاهده کنید. شما می توانید اندازه گیری فاصله ی برنامه همراه خودرا ، به طور مستقیم از iPad خود، بدست آورید.

عناصر را در تصاویر با حاشیه نویسی متن و عکس، وارد کنید.

داده های سایت را در هر نقطه تجسم کنید. با مشاهده تصاویر کروی، خودتان را در صحنه واقعی جهان، قرار دهید.

هنگامی که آماده هستید، به سادگی اطلاعات خود از ReCap Pro را بر روی دسکتاپ خود، آپلود کنید و سپس ابر نقطه ای خود را برای استفاده در ابزارهای طراحی Autodesk آماده کنید.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا