بلاگپروژه های شاخص

ساختمان گروه فناوری و کسب و کار KASIKORN/pbm

ساختمان گروه فناوری و کسب و کار KASIKORN/pbm

اختصاصی ساختمان آنلاین:گروه فناوری و کسب و کاردر حال انجام تحول بزرگی برای حمایت از ورود عصر بانکداری دیجیتال فاین تک است. با انقلاب وسیع در این صنعت ، گروه فناوری و کسب و کار , KASIKORN فوریت را تشخیص داد تا روش فعالیتی خود را برای تناسب با مدرنیته جدید و فرهنگ تشابه تغییر دهد که شیوه ­اش در جوامع در حال رشد به شکلی بومی است. ایستگاه­های کاری بزرگ ، سنتی و حجیم مانع ارتباط و تحرک در بین تیم­ها و رشته­ ها شده بود.

با این حال هدف از طراحی ایستگاه­ های جدید کاهش مرزها و ترویج مبادلات جمعی بود. افزودن جعبه­ ای خلاق، منطقه تفریحی، اتاق­های ملاقات طراحی شده و فضاهای جلسه در اطراف ستون­های دفتر، برای ایجاد یک محیط منحصر به فرد در نظر گرفته شده که خلاقیت و تعامل بیشتر را تشویق می­ کند.

ساختمان گروه فناوری و کسب و کار KASIKORN/pbm

به گزارش ساختمان آنلاین:ساخت این مجموعه خود یک شاهکار بود. ارتفاع ساختمان محدود به ۳متر از کف تا سقف است که۲٫۵ متر زیر ردیف گسترده پرتوها قرار دارد. هدف از طراحی این بود که محیط کار تاجایی که امکان داشت جادار و به اندازه کافی انعطاف پذیر طراحی شود تا تغییرات ممکن درآینده را پشتیبانی کند و بتواند با چرخش و بازسازی تیم تطبیق یابد. برای پاسخگویی به این چالش « درخت انعطاف پذیر »معرفی شد تا کف های کاذب سنتی را حذف کند . عناصر مکانیکی به عنوان بخشی از طراحی برای ایجاد حجم و افزایش زیبایی مورد استفاده قرار گرفتند.

پردیس نوآوری Kasikorn در طبقه ۱۱ ، پویاترین فضا در کل ساختمان است. فضای اضافی ۱۹ متری در ارتفاع ساختمان، اجازه می دهد تا اتاق بیشتری برای آزمایش ایده های طراحی متفاوت وجود داشته باشد.موضوع اصلی “شهر صنعتی” با همکاری نورپردازی روز و شب بود که هدفش کمک به کل ساختمان در کل ۲۴ ساعت شبانه روز بود. به علاوه K-Stadium نشانه­ای از ساختمان هایKBTG و میراث آن است. از میان هزاران پروژه ای که از K-Stadium می­گذرند تنها موارد خاص انتخاب می­ شوند تا در این مرحله پویا نمایش داده شوند.

توضیحات محصول : همانطور که این پروژه برای اعطای گواهی  LEED Platinum در نظر گرفته شده ، انتخاب مصالح نه تنها بر اساس زیبایی و کیفیت آنها صورت گرفته بلکه بر اساس کیفیت محیطی داخلی و محتویات بازیافت بوده است. به عنوان مثال فرش از خط اتصال وکف از شاو در زمان پروژه بیشترین میزان بازیافت را در میان سایر برندها داشته اند. هردوی آنها مواد ضد باکتری دارند که سلامت محیط زیست ما را تامین می کند.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا