بلاگپروژه های شاخص

خانه­ ی شیشه­ و استیل کاستاریکایی توسط کانیاس آرکیتکتوس

خانه­ ی شیشه­ و استیل کاستاریکایی توسط کانیاس آرکیتکتوس

  خانه  شیشه و استیل کاستاریکایی که در سال­ های ۲۰۱۲-۲۰۰۱ ساخته شد، توسط استودیوی معماری محلی کانیاس آرکیتکتوس طراحی شد.  خانه شیشه و استیل کاستاریکایی در بالای یک تپه در شهر مستعمره ­ای اسکاسو در سن­ خوزه­ ی کاستاریکا، در یک بخش مهم در حدود ۷ کیلومتری مرکز سن­ خوزه ساخته شده و به سن­ خوزه و اردیا مشرف است.

خانه­ ی شیشه­ و استیل کاستاریکایی توسط کانیاس آرکیتکتوس

به گزارش ساختمان آنلاین:

آیا منطقه اسکاسو جای مناسبی برای زندگی است ؟

 این منطقه گزینه­ ی مناسبی برای زندگی در مرکز شهر است زیرا اسکاسو هنوز رنگ و بوی محلی خود را حفظ کرده است. در آنجا می­ توانید حس یک سبک زندگی آرام، با خیابان­ های باریک و اتمسفر زیبا و رنگارنگ را تجربه کنید. منطقه­ ی اطراف سن ­رافائل دِ اسکاسو عمدتاً مسکونی بوده و استاندارد زندگی بسیار بالاتری دارد.

 

منظره ­ی شهر س ن­خوزه با رشته ­کوه ­های آتشفشانی مرکزی، تماشایی است، کوه ­های اسکاسو با پیکو بلانکو یا قله­ ی سفیدش، بسیار نزدیک به نظر می ­رسد به طوری که حس می­ کنید که می ­توانید آن را با دست­هایتان لمس کنید.

خانه­ ی شیشه­ و استیل کاستاریکایی توسط کانیاس آرکیتکتوس

 

خانه شیشه و استیل کاستاریکایی در کجا ساخته شده است ؟

این خانه روی تپه ­ای ساخته شده که می­ توان از روی آن از منظره لذت برد و بعد از ظهرها و بخشی از شب را به همراه دوستان و خانواده در آن سپری کرد.

با در نظر گرفتن این مسئله، شرکت مسئول یک خانه­ ی شیشه­ ای را بر روی ستون­ های فلزی، و یک پوشش که به سمت چشم­ انداز باز می ­شود، طراحی نمود.

دسترسی به اینجا از طریق یک سطح شیب ­دار فلزی امکان­پذیر بوده و در داخل آن – که با دیوارهای شیشه ­ای ساخته شده با یک اتمسفر بزرگ و روشن در هماهنگی کامل با اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه رو به­ رو خواهیم شد که با یک سبک مدرن نشان­ دار (همان مارک­ دار) تزئین شده است.

در هنگام شب، مناظر چراغ ­های شهر بسیار چشم­ نواز است، و یک حس آرامش و سکون به محیط می­ دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا