بلاگپروژه های شاخص

خانه چوبی/ استودیوی پیکاپلاس

خانه چوبی / استودیوی پیکاپلاس

اختصاصی ساختمان آنلاین: از طرف معمار. خانه چوبی که در سال ۲۰۱۶ موفق به کسب رتبه نخست در سطح ملی برای بهترین خانه چوبی در اسلوونی شد، یک ساختمان مسکونی است که توانسته است کیفیت های پیچیده معماری را برای کمرنگ تر کردن خط بین فضاهای خارجی و داخلی را تجسم بخشد. خانه های چوبی با هدف ایجاد یک پناهگاه انعطاف پذیر در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب طراحی شده است، و در عین حال یک محیط داخلی ایجاد کرده است که احساسی را تداعی می کند که یک فرد در خارج از منزل حس می کند. فضاهای چوبی نرمی که در داخل تعبیه شده است، توسط یک پوسته بیرونی با دوام محافظت می شود.

خانه چوبی/ استودیوی پیکاپلاس

خانه چوبی در چه موقعیتی قرار دارد ؟

به گزارش ساختمان آنلاین: توجه ویژه ای به تعیین موقعیت خانه شده است: واقع شدن در یک محیط طبیعی در آستانه یک جنگل بزرگ، بدون هیچگونه اخلالی در زیبایی استثنایی چشم انداز. در این خانه که فضای کوچکی برای مانور در اختیار دارد، و با توجه به ماهیت جمع و جور طرح ساختمان، تمرکز اصلی بر استفاده از فضای موجود برای کمک به رفاه و آسایش ساکنین خانه است. در این پروژه، از چوب به ماده غالب برای ساخت خانه استفاده می شود تا آن را با پس زمینه پوشیده شده از درخت، ادغام کند. سادگی که در طراحی خانه های چوبی به کار گرفته شده است، با نمای جانبی متمایل آن تکمیل می شود که تفاوت های ظریف و فریبنده ای را به آن می افزاید.

نمای داخلی خانه چوبی ؟

همه اتاق ها، به غیر از حمام، دارای نمای شیشه ای قابل ملاحظه ای هستند، که در رنگ های روشن و اشکالی از محیط طبیعی اطراف طراحی شده اند. اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری، آشپزخانه و حمام با سونا در طبقه همکف قرار گرفته اند، در حالی که دو اتاق خواب در طبقه بالا قرار دارد که مشرف به اتاقی در طبقه همکف هستند. طراحی محوطه اطراف خانه، نشانه ای از احترام به محیط زیست طبیعی است.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا