بلاگپروژه های شاخص

کلینیک سلامت روستایی

کلینیک سلامت روستایی / معماری SAA و منطقه

اختصاصی ساختمان آنلاین:

کلینیک سلامت روستایی در Caleta El Sauce واقع شده است، ساحلی که در محدوده استان Ovalle در شمال پارک ملی Fray Jorge قرار دارد. مردم محلی، که اساساً به ماهیگیری و جمع آوری جلبک دریایی مشغول اند در هر ۳۰ روز یک نوبت پزشکی دریافت می کنند. کلینیک سلامت روستایی شامل نصب و راه اندازی موقت بوده که قصد دارد ویزیت پزشکان را به خوبی ارائه یک برنامه اجتماعی که منظر را دربردارد، دریافت و حمایت کند.

باتوجه به مشکلات بسیار زیاد دسترسی به محل ساخت، تصمیم گرفته شد که از به استفاده از سیستم های پیش ساخته استفاده شود، که این کار زمان ساخت را به ۷ روز کاهش داد.

کلینیک سلامت روستایی

 به گزارش ساختمان آنلاین: فقدان خدماتی مانند آب آشامیدنی و برق، خودکفایی در تجهیزات را الزامی می سازد، که از طریق یک دستگاه نصب و راه اندازی مبتنی بر برج انجام شده که راه حل کاربردی برای الزامات استفاده از کلینیک را ارائه داده است. یک سایبان محاقظ برای فضاهای مشترک، مخزن آب و فاضلاب، صفحات فتوولتائیک برای روشنایی و شارژ تجهیزات اساسی، به علاوه یک فضای ذخیره سازی کوچک، را دربر می گیرد.

طرح سایت درحالی که با خانه های موجود نیز ارتباط داشت، در رابطه با دستیابی به ارتباط با دریا تعیین شده بود، که البته، با توجه به مقیاس اش، قادر بود خودش را به عنوان عنصر دیگری از منظر دربرابر ساحل نشان دهد.

 

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا