اجتماعیمجله خبری

لزوم ترویج و گسترش ورزش زورخانه ای در منطقه ۱۷

شب گذشته شهردار منطقه ۱۷ با تنی چند از مدیران شهری با حضور در جمع پهلوانان و ورزشکاران زورخانه هژبر و خانه کشتی شهیدان صبوری بر گسترش و ورزش زورخانه ای در سطح منطقه تاکید کرد.

به گزارش ساختمان آنلاین به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، در مراسم شب گذشته ورزش زورخانه ای رضا سیفی سر تمرین کشتی گیران خانه کشتی شهیدان صبوری حضور یافت و سپس پس از پایان تمرین و گفت‌وگو با ورزشکاران به زورخانه هژبر رفت.

گفتنی است؛ در این مراسم ورزش پهلوانی، پهلوان محمدعلی حساس از نام آوران کشتی پهلوانی و استاد علی حق وردی، حاج رضا رستمی و ..حضور داشتند.

سیفی در این مراسم با بیان اینکه افتخار حضور در جمع شما عزیزان را دارم، گفت: بحمدالله این ورزش و فضای حاکم در زورخانه، فضای معنوی است و از اینکه در جمع شما پهلوانان حضور دارم افتخار می کنم.

سیفی در ادامه گفت: وجود بزرگان و پهلوانانی مثل پهلوان حساس، پهلوان توپچی و .. برای این منطقه و ما برکت است و ان شاء الله این جمع همیشه گرم و صمیمی باقی بماند و شما و خانواده هایتان در صحت و سلامت و در پناه امیرالمومنین(ع) باشید.

وی افزود؛ در شهرداری منطقه ۱۷ الویت‌مان توجه به ورزش زورخانه ای و کشتی است، در واقع نگاه بزرگان ورزش کشور نیز به این رشته ها نگاه ترویجی و ویژه است، ما نیز به عنوان خادمین شما در این مسیر به تبلیغ و ترویج این ورزش های باستانی آنچه در توان داریم، کمک خواهیم کرد.

گفتنی است؛ بزرگان زیادی در زورخانه هژبر از دیرباز تاکنون مشغول خدمتگزاری و ورزش پهلوانی بوده اند، نام آورانی همچون پهلوان حساس پهلوان توپچی و.. در این مجموعه حضور داشتند و و از مفاخر و پیشکسوتان این ورزش پهلوانی و منطقه ۱۷ به شمار می‌روند.

به این مطلب امتیاز دهید

ساختمان آنلاین

ساختمان آنلاین، جامع ترین و تخصصی ترین سایت در زمینه صنعت ساختمان است. هدف اصلی این سایت اطلاع رسانی کامل و دقیق اخبار و رویدادها، ارائه آموزش های تخصصی و مورد نیاز این حوزه و معرفی برترین استارت آپ های فعال در حوزه های مختلف این صنعت رو به رشد و گسترده در کشور می‌باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا