بلاگمعماری، دکوراسیون داخلی و نورپردازی

مدل های میز اداری

یکی از اصلی ترین و مهمترین آیتمها در دکوراسیون اداری، میزهای اداری می باشند. انتخاب میز اداری تضمین آرامش، کارایی کارکنان و زیبایی محیط کار می باشد. در انتخاب یک میز اداری اولین موردی که باید مدنظر قرار بگیرد آرامش و راحتی پرسنل است زیرا کارمندان مدت زمان زیادی را پشت این میزها می گذرانند، یک میز مناسب می تواند بازده کارکنان را به میزان زیادی افزایش دهد.

انتخاب میز اداری

یک میز اداری خوب میزی است که بتواند با استفاده از ویژگی‌های مختلف و طراحی درست، از طرق گوناگون کارایی کارکنان را بالا ببرد. اولین نکته در این زمینه نیز استاندارد بودن میز است. یک میز استاندارد دارای اندازه‌های دقیقی است؛ و کارمندان را هنگام کار دچار خمودگی، خستگی و دردهای احتمالی گردن و ستون فقرات نمی‌کند. در این زمینه مهم‌ترین نکته نیز ارتفاع، جنس و مساحت سطح میز است. البته موضوع فعالیت و روش کار کارکنان نیز در انتخاب یک میز مناسب بسیار تاثیرگذار است. به عنوان مثال کارکنانی که تنها با کامپیوتر کار می‌کنند؛ معمولا دارای میزهای خلوت‌تری هستند و به مساحت بالایی نیاز ندارند. در مقابل کارکنانی که به طور دائم مشغول نوشتن یا طراحی روی کاغذ هستند؛ نیازمند میز بزرگ‌تری خواهند بود. در نهایت این موارد با کاهش خستگی و فشار روی کارکنان و راحت کردن فرآیند کار، می‌تواند موجب افزایش کارایی و بهره‌وری کلی شرکت شود.

نکته دیگر در زمینه انتخاب یک میز خوب مسئله دوام است. به طور معمول شرکت‌ها هر چند سال یکبار اقدام به تغییر و تحول در دکوراسیون اداری خود می‌کنند؛ پس بسیار مهم است که میزهای اداری خریداری شده با کم‌ترین استهلاک به کار خود ادامه دهند و پس از سالها کار، همچنان کیفیت روزهای اول را داشته باشند. این موضوع هزینه‌های شرکت را کاهش می‌دهد.

نکته دیگر در انتخاب یک میز خوب هماهنگی آن با فضای کلی شرکت، ویژگی‌های برند و فرهنگ سازمانی آن است. در واقع میز انتخابی شما باید بتواند با سایر اجزای دکوراسیون و مبلمان اداری هماهنگ باشد؛ و ساختار بصری یکپارچه‌ای را ایجاد کند. برای ایجاد چنین فضایی مشاوره گرفتن از یک شرکت متخصص در طراحی دکوراسیون اداری بهترین نتیجه ممکن را به ارمغان می‌آورد.

در نهایت انتخاب یک شرکت معتبر در زمینه مشاوره و خرید میز اداری می‌تواند موجب تجربه خرید بهتر و مناسب‌تری شود. همچنین دارا بودن گارانتی معتبر و اطمینان از کیفیت و قیمت مناسب محصولات دریافتی، از دیگر ویژگی‌های خرید از چنین شرکت‌هایی است.

انواع میز اداری

مدل های میز اداری با اهداف مختلفی طراحی و تولید می شوند؛ و هرکدام با توجه به اهداف مدنظر دارای ویژگی خاصی از نظر اندازه، طرح و رنگ دارند. آشنایی با انواع میز کمک می کند تا بهتر بتوانید برای فضاهای مختلف دفتر کار خود، میزهای مناسبی انتخاب کنید.

  • میز مدیریتی
  • میز کارمندی
  • میز منشی
  • میز کار گروهی
  • میز کنفرانس
  • میز پذیرش
  • میز پذیرایی

مدل های میز اداری:

به این مطلب امتیاز دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا